Permata Hatinya Semakin Meniti Keremajaan & Mereka Adalah AmanahNya

Permata Hatinya Semakin Meniti Keremajaan & Mereka Adalah AmanahNya

Permata Hatinya Semakin Meniti Keremajaan & Mereka Adalah AmanahNya
Asalamualaikum Semua..

Perkenalkan anak buah Etuza iaitu anak adikku Zainab Ayub.
Izaf Fadli
Nadhirah
Ainzayana..
Nampak di Facebook semakin remaja anak adik Zainab ini..
Alhamdulillah..anak adalah permata hati kita..
Dalam masa sama anak adalah amanahNya..
Harus di pandu hidup pada jalan yang betul..
Tahniah kepada adik ku..anak-anak kini 
semakin meniti keremajaan...Semoga menjadi anak yang baik.Amin.

Izaf Fadhli..
Izaf Fadhli bersama adik ku  Zainab..

Ain dan Nadhira bersama Ibu mereka adik Zainab..

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

13 ulasan

Handsome & cantik anak buah etuza ☺

Bila melihat anak-anak buah termasuk anak sendiri semakin membesar terasa diri juga kian dimamah usia kan cikgu.

Semoga semua mereka membesar sebagai muslim dan muslimah yang soleh dan solehah...

semoga membesar menjadi anak yg soleh dan solehah :)

bila dah remaja, cara didikan pun dah lain

samalah muka ain dan nad....hihi..
comel je anak sedara cikgu

salam ,
Adik cikgu nampak muda sangat !

Alhamdulillah merekalah permata hati si ibu..

REMAJA2 COMEL SDG MENITI KEDEWASAAN TU...

Anak2 nih memang cepat jer besar kan.
kadang2 rasa x terkejar jer masa nak bersama dorang~

Adek zainab dengan anak2 nampak seperti adek beradek...cantek dan hansem anak2 sedara cikgu.

setuju sangat dengan komen2 diatas...^_^
moga mereka jadi generasi harapan bangsa dan negara...

Mendidik anak remaja sekarang penuh dengan cabaran. Ibubapa perlu pandai untuk mendampingi mereka kerana anak-anak ini legasi kita

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (436) Ceritaku (421) Berita (381) Agama (371) Dunia Blog (327) Promosi. (301) Doa (296) Info Lelaki (267) Tips Blog (265) Pengalaman (235) Anak (213) Nasihat (205) Pendidikan (205) Kasih sayang (183) Rasa Bahagia (183) Berita Keningau (176) Hadiah (152) Pelancongan (132) Alam Semulajadi (121) Gambar (121) Sejarah (106) Ekonomi (102) Segmen (101) Keluarga (88) Tentang lelaki (72) kesihatan (70) Blog (64) Isu Semasa (57) Cinta (55) Rumah tangga (52) Tumbuhan (51) Bunga (43) Resipi (41) Cari Makan (37) Motivasi (36) Nilai Moral (34) Budaya (31) Award (30) Herba (29) Percutian (28) Sajak (28) Sahabat Blog (27) Harijadi (25) Masyarakat (25) Haiwan (22) Perkahwinan (21) Kucing (20) Promosi Nuffnang (20) Rasullah SAW (20) Seni (19) Tips (19) Artis (17) Sukan (17) Sekolah (11) Petua (10) Iklan (9) Kalender (9) Bulat (8) Lanskap (8) Majlis Kahwin (8) Hari Jumaat (7) Lirik Lagu (7) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Elken (4) Anak Buah (3) Grafik (3) Jantung (3) Makanan (3) Pertunangan (3) Banjir (2) Buah (2) Hari Raya (2) Takziah (2) Restoran (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger