Comelnya Dia

Comelnya Dia

Comelnya Dia
Anak buah Etuza Syirah menari di pentas..comelnya..
semua gelak tengok Syirah comel..
Ha tu dengan Pakcik Syirah tidak takut..comelnya Syirah ni..
Semuanya comel..Resty, Via, Syifah dan Rianie...Comelny diorang ini...
Asalamualaikum dan salam sehati sejiwa.

Inilah gambar-gambar beberapa anak buah Etuza. Semuanya comel, ada yang baru dua tahun, tiga tahun, empat tahun , lima tahun dan tujuh tahun. Mereka sama-sama ke Hotel Juta Keningau pada hari pertemuan keluarga. Dan sempat ke rumah Etuza bersama-sama dalam majlis doa selamat baru-baru ini.

Dahulu, adik -adik Etuza yang menjaga dukung anak-anak Etuza, kini Etuza pula yang buat macam itu. Semuanya comel, putih gebu ceria. Melihat anak-anak buah Etuza rasa damai melihat mereka, sebab kelihatan mereka anak-anak yang miliki hati yang putih bak kain putih yang belum ada titik hitam mencalit. Semoga adik-adik Etuza menjaga permata hati mereka dengan sebaiknya dan menjadikan anak-anak mereka anak yang solleh dan solehah.. 

Baiklah mari tengok anak Etuza yang ke 6 semasa kecil dia. Comel tak!Selamat bercuti hari ini hari selasa 15hb Disember 2015.

Ibnu Mustaqim...rindunya ....kenangan yang abadi
kini sudah berumur 13 tahun...


Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

17 ulasan

comel? siapa..siapa? JM ke heheheh..statement minta penampor

alaa omeinya adik Syirah ni...itu menari utk lagu eserehe ke tu..ke Kpop syle hihih

Ibnu Mustaqim pun comel jgk

Syukur...rezeki Allah kurniakan anak-anak yang sihat..jadi jagalah amanah Allah dengan sebaik-baiknya

Anak2 kecil memang comel..

Ibnu mustaqim tetap hensem..

Comel-comel anak buah cikgu :)

Momeynya..suka budak2..

comelnya mustaim..tak jauh riak mukanya dah besar dengan semasa kecil

Comel semuanya cikgu...geram tengok...cubit pipi tu baru tahu...hihi..

ya Jm kpop sorang ja dia menari kenit kat depan tu..lucu pun ada semua gelak dia tak kisah ja...hehehe haduii syirah ni comel tul..

masa baby tu lain muka dan remaja lain dan dewasa tetap lain..kan Umi hehehe

tapi masih ada iras wajahnya, dengan erti kata lain tak banyak berubah

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (432) Ceritaku (417) Berita (380) Agama (366) Dunia Blog (326) Promosi. (300) Doa (293) Info Lelaki (265) Tips Blog (265) Pengalaman (234) Anak (211) Nasihat (205) Pendidikan (201) Rasa Bahagia (182) Kasih sayang (178) Berita Keningau (169) Hadiah (149) Pelancongan (129) Gambar (120) Alam Semulajadi (116) Ekonomi (102) Segmen (101) Sejarah (101) Keluarga (83) Tentang lelaki (72) kesihatan (70) Blog (62) Isu Semasa (57) Cinta (55) Rumah tangga (52) Tumbuhan (51) Bunga (42) Resipi (41) Cari Makan (37) Motivasi (35) Nilai Moral (34) Budaya (31) Award (30) Herba (29) Sajak (28) Sahabat Blog (27) Harijadi (25) Percutian (25) Masyarakat (22) Haiwan (21) Promosi Nuffnang (20) Rasullah SAW (20) Kucing (19) Perkahwinan (19) Tips (19) Seni (18) Artis (17) Sukan (17) Sekolah (11) Petua (10) Iklan (9) Kalender (9) Bulat (8) Majlis Kahwin (8) Lanskap (7) Lirik Lagu (7) Hari Jumaat (6) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Elken (4) Grafik (3) Jantung (3) Pertunangan (3) Anak Buah (2) Banjir (2) Buah (2) Takziah (2) Hari Raya (1) Makanan (1) Restoran (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger