Anak Buah Blogger Etuza Sempurna Bertunang Pada 01 Hb Nov 2015

Anak Buah Blogger Etuza Sempurna Bertunang Pada 01 Hb Nov 2015

Anak Buah Blogger Etuza Sempurna Bertunang Pada 01 Hb Nov 2015 

Perkenalkan Secara Live Majlis Pertunangan  Anak Buah Blogger Etuza Nov 2015
Ayam jantan berkokok diwaktu pagi
Sebagai isyarat terbitnya mentari pagi
Sudah  pandang pertama cinta berkali
Kasih sayang terjalin pertunangan bersemi 
Inilah Azizi Anak Lelaki Pertama Kakak Kepada Blogger Etuza
Di Majlis Pertunangan Antara Keningau & Pinousuk Ranau, Sabah
Hensem kan..kelihatan mirip Pelakon FIZO OMAR lah
Bila Berjambang..
Gambar ini berada di luar Rumah Bakal Tunang Azizi Di Ranau, Sabah
Semua Rombongan Family Etuza
Ha tengok puteri-puteri semua anak buah Etuza termasuk anak Etuza
tiap seorang membawa 1 dulang hantaran pertunangan( 7 dulang )
Ini gambar kenangan rombongan sebelum bertolak
sebanyak 7 buah kereta datang menghadap

ke pertunangan ke Ranau, Sabah
Dulang hantaran Etuza abadikan dalam Blog Pesona Etuza.
Ha kali ini ada pesona hantaran..)
Azizi bersama anak buah yang lain...
Ini ketika Etuza dan Kakak Etuza makan semeja di
rumah tunangan Azizi di Pinousuk Ranau..
Etuza Teriam Jemputan/ Pelawaan Dari Kakak 
Blogger Etuza : Zie nak bertunang dengan gadis mana ni kak?
Kakak : Gadis dari Kampung Pinousuk Ranau, dekat Kundasang Ranau. Pinousuk tu kampung kelahiran artis AF Adira.
Blogger Etuza : Oh...sana jauhnya...ok, saya tiada masaalah nak ikut rombongan, besar hati nak pergi lagipun hari minggu boleh lah konvoi bersama.
Kakak : Ok sedia lah jam 8.20 pagi mulai jalan..
Blogger Etuza: Nanti saya ambil ayah lah sama-sama pergi..biar ayah gembira dapat juga tengok pemandangan dekat Kundasang.
( Etuza akhiri perbualan dengan kakak Etuza seawal jam 6.00 petang pada hari sabtu yang lalu).

Sempurna lah pertunangan antara Azizi ( anak buah Etuza ) anak pertama kakak Etuza dengan gadis pilihannya dari Kampung Pinousuk Ranau, Sabah. Semoga pertalian ini dirahmati Allah. Sunnah nabi untuk mendirikan rumah tangga. Anak buah Etuza ini sebenarnya masih muda baru berumur 25 tahun. Namun lelaki kalau sudah mampu dan yakin maka kenalah buat perancangan awal dan rasanya detik pertunangan ini bukti bahawa jalinan kasih sayang itu adalah lahir dari dua hati lelaki dan wanita. 

Tahniah kepada anak buah Etuza .

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

25 ulasan

wah...tahniah kepada pasangan tunang!

Semoga selamat semua nya, hingga ke jinjang pelamin

tahniah buat anak buah cikgu... InshaaAllah moga segala terus dimudahkan oleh Yang Maha Kuasa..

Ya tahniah juga dapat ke laman blog Etuza ya

inshaAllah amin...TQVM TKK
alamat dah catat kan ya

tahniah...hensem anak sedara cikgu...majlis pertunangan yg meriah n cantik gubahan hantarannya...

ya Insha Allah. amin

ya tahnia pada PI dapat hadiah komentar unggul tu ya

Alhamdulillah... Semoga akan sampai ke ikatan sah dihari akad nikah.
Terlihat jelas sekali akan seri wajah anak buah cikgu tu!

Tahniah.. kacak anak sedara Etuza..meriah sungguh rombongan dari keluarga Etuza

Alhamdulillah tahniah..

Alhamdulilah..selesai sudah majlis..tAhniah...

Tahniah, selamat bertunang buat Azizi ^-^

Tahniah kepada anak buah cikgu.. Semoga dipermudahkan urusan perkahwinan selepas ini.

cikgu tu pakai baju batik maroon kerja di PPD kan? ka saya silap tengok?

tahniah pada pasangan semoga dipermudahkan urusan ke perkahwinan pulak.
. hensemnya.anak.saudara.cikgu.. ha ah macam fizo nak autograf.. hahahhaa 5 tahun lebih muda pada ekin..

oo itu guru besar di SK Sook tahun lalu sekarang guru besar di SK. KG. Biah keningau tu Jaf

alamak..jambang dia nampak..angkat bakul lah..Fizo lagi hensem....))

ya Bm alhamdulillah anak saudara pertama bertunang

orang muda ..cikpinz juga kacak..semua gembira hari tu. Lancar acara tiada apa2 masalah dah sehati sejiwa maksud saya dua buah keluarga mesra dan saling menerima dengan terbuka..hantaran pun ok boleh lah

ya alhamdulillah..syukran

Hihihihi semua artis nampak hensem kita tetap sayang suami gak :)

Tahniah buat Azizi..ye mcm pelakon lah

Tahniah buat Azizi, hensem serupa bapa sedaranya

Moga dipermudahkan segala urusan, aamiin..

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (436) Ceritaku (420) Berita (381) Agama (370) Dunia Blog (326) Promosi. (300) Doa (296) Info Lelaki (267) Tips Blog (265) Pengalaman (235) Anak (213) Nasihat (205) Pendidikan (205) Rasa Bahagia (183) Kasih sayang (182) Berita Keningau (176) Hadiah (151) Pelancongan (131) Alam Semulajadi (120) Gambar (120) Sejarah (106) Ekonomi (102) Segmen (101) Keluarga (87) Tentang lelaki (72) kesihatan (70) Blog (63) Isu Semasa (57) Cinta (55) Rumah tangga (52) Tumbuhan (51) Bunga (43) Resipi (41) Cari Makan (37) Motivasi (36) Nilai Moral (34) Budaya (31) Award (30) Herba (29) Sajak (28) Percutian (27) Sahabat Blog (27) Harijadi (25) Masyarakat (25) Haiwan (22) Perkahwinan (21) Kucing (20) Promosi Nuffnang (20) Rasullah SAW (20) Seni (19) Tips (19) Artis (17) Sukan (17) Sekolah (11) Petua (10) Iklan (9) Kalender (9) Bulat (8) Lanskap (8) Majlis Kahwin (8) Hari Jumaat (7) Lirik Lagu (7) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Elken (4) Anak Buah (3) Grafik (3) Jantung (3) Makanan (3) Pertunangan (3) Banjir (2) Buah (2) Hari Raya (2) Takziah (2) Restoran (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger