Updated Siapa Top Three Komentar Unggul Oktober 2015

Updated Siapa Top Three Komentar Unggul Oktober 2015

 google plus Jari Manis ( top one )
( Hairan juga ya hari tu dah 117 tiba-tiba komen JM kurang ke 106 - 
kemanakomen nya yang lain ya?)

google plus Iryanty Ahmad ( top two)
( 82 komentar )
google plus Cikpinz ( top three )
( 74 komentar )
google plus Etuza Etuza ( Admin Blog EE )

Updated Hadiah 
4 Hadiah Bentuk Kurma Arabik - Lazat Tanpa Kelestrol 

6 Hadiah Biskut Spiruline Brand Elken
Snak hebat tanpa gula..
 * Inilah masanya rebutlah peluang keemasan bertakhtah
di komentar unggul hanya di laman Blog Pesona Etuza.

KLIK blog PANDUAN MALAYSIA INFOR TERBAIK ANDA
tinggal sedikit hari lagi untuk anda miliki hadiah istemewa ini.

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

22 ulasan

Cepat komen dan komen selongkar rahsia apakah pesona dalam blog Etuza hhehehe..gurau ja

tahniah pada yg tersenarai...
saya pun dh jarang BW sekarang...sibuk memanjang..

ya tak apa yang penting Pn. kamsiah tak lupa jengok blog Etuza..dah minat dengan blog Detik hidupku..terbaik sekali

TAHNIAH..RAJIN BERKOMEN DI BLOG PESONA CIKGU ETUZA PUN DPT HADIAH...TQ CIKGU YG BAIK HATI N PEMURAH SGT NI...

wowww.. Sis Jm kat atas ... terbaiklah.. :D

Tahniah semua.. Sis JM memang rajin... ^_^

Sis JM dimana-mana ada

wah.. tahniah kepada mereka yg tersenarai. :D

ikhwan...sis JM tu mmg...dia tu kan malas nk update blog ;p

Firah..sorry dear dh lama x serang,,,tgggu!

di blog Ekin ada tak? mcm x de je....ce Ekin ganti widget top commentar yg lain sbb yg lama tu cam prob

kenapa bil komen menurun...ke salah letakkan bilangan hari dalam Widget Top Commentar tu

as i said before ye cikgu Etuza...datang komen bukan sbb nk dapat hadiah or something but ikhlas...we as a blogger we support each other

Kemana hilangnya komen jm cikgu...banyak tu hilangnya...

No 4 tu cikgu sendiri...huhu..macamana nak pos untuk diri sendiri tu cikgu :-))

xsempat nak kjar dah..hihik

tersenarai jugak ke? CP datang komen bukan nak hadiah pun..dari dulu suka singgah blog Etuza..

Fuyoooo tahniah buat semua yg rajin..tak mampu nak mengejar hehehe

Tengah selongkarlah ni Cikgu..

Lamanya saya x ziarahi sana, akak sihat?

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (430) Ceritaku (417) Berita (380) Agama (363) Dunia Blog (326) Promosi. (300) Doa (292) Tips Blog (265) Info Lelaki (264) Pengalaman (234) Anak (210) Nasihat (205) Pendidikan (200) Rasa Bahagia (181) Kasih sayang (178) Berita Keningau (167) Hadiah (148) Pelancongan (129) Gambar (120) Alam Semulajadi (116) Ekonomi (102) Segmen (101) Sejarah (101) Keluarga (83) Tentang lelaki (72) kesihatan (70) Blog (62) Isu Semasa (57) Cinta (55) Rumah tangga (52) Tumbuhan (51) Bunga (42) Resipi (41) Cari Makan (37) Motivasi (35) Nilai Moral (34) Budaya (31) Award (30) Herba (29) Sajak (28) Sahabat Blog (27) Harijadi (25) Percutian (25) Masyarakat (22) Haiwan (21) Promosi Nuffnang (20) Rasullah SAW (20) Kucing (19) Perkahwinan (19) Tips (19) Seni (18) Artis (17) Sukan (17) Sekolah (11) Petua (10) Iklan (9) Kalender (9) Bulat (8) Majlis Kahwin (8) Lanskap (7) Lirik Lagu (7) Hari Jumaat (6) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Elken (4) Grafik (3) Jantung (3) Pertunangan (3) Anak Buah (2) Banjir (2) Buah (2) Takziah (2) Makanan (1) Restoran (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger