Q&A Bil 10 : Jagalah Allah, Allah Akan Menjagamu

Q&A Bil 10 : Jagalah Allah, Allah Akan Menjagamu

Q&A Bil 10 : Jagalah Allah, Allah Akan Menjagamu


Majalah Q&A
Sila klik header ini dapatkan bahan bacaan untuk anda.
 Kita banyakkan amal membaca paparan yang baik dengan 
niat mengajak kita ke arah merelisasikan layar kehidupan 
2015 dengan pengisian yang baik.
     
    Baru seketika tadi Etuza membuat aktiviti blogwakling, dari blog ke blog kawan-kawan blogger lainnya. Sebelum itu Etuza hendak ucapkan terima kasih kepada blogger yang sering komen yang baik-baik di laman Etuza ini. Komen apa sahaja yang baik pasti baik dan komen yang mengkritik tu pun sebenarnya akan kita nampak yang baik. Semuanya untuk pendidikan kerjaya kita sebagai blogger pinggitan ( kecil-kecilan).

    Etuza sudah baca doa awal tahun dan akhir tahun itu dengan penuh khyusuk. Kalau anda hendak baca doa pada entry pertama Etuza di 1/1/2015 ini sila klik di laman Amal, Tahu & Faham tu ya.Lepas tu pada atas komputer anda klik untuk besarkan hingga saiz 250 baru anda dapat membaca dengan jelas doa awal tahun dan akhir tahun itu. Amat berguna.

   Oo ya..sebenarnya Etuza nak ajak anda semua untuk klik blog Majalah Q&A ini. Sangat bagus untuk kita tempah dan menjadi sumber bacaan kita sepanjang 2015. Murah tu penghantaran percuma dan ada discount 20%. Apapun kalau di Sabah harga RM 139.00. Etuza merancang yang baik dan mulakan yang baik pada tahun 2015 ini, semoga niat yang baik ini akan dikabulkan oleh Allah. ya Allah bantulah Etuza dan teman blogger untuk mulakan layar kehidupan 2015 yang Engkau kurniakan ini, ke arah hidup yang lebih baik. Dan yang baik-baik untuk keluarga kami. Terima kasih ya Allah.

Kenapa Etuza nak tempah nak melanggan majalah Q&A ini.

1. Sekali bayar dan ada bahan bacaan setiap bulan.
2. Dapat jawapan pada kerisauan Etuza. Majalah ni banyak hikmah, dapat mendidik jiwa agar selalu positif dengan kehidupan dan masyarakat sekeliling kita.
3. Kualitu dan sesuai untuk dibaca pada semua peringkat umur.
4. Boleh dapatkan idea lebih bernas untuk berblog.( apabila kita membacanya ) Klik SINI. -- jangan tak klik ya.cuba klik.Baik punya.


Nota: Hak Allah, benarlah pengakuan kita seperti yang diucap dalam doa iftitah setiap kali kita solat, “Sesungguhnya solatku,  korbanku (nusuki), hidupku dan matiku adalah bagi Allah Tuhan seru sekelian alam.” Bagaimana mungkin kita solat dan mendekat diri dengan Allah sedangkan hati gersang daripada penyerahan total kepada Allah.

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

12 ulasan

melanggan..amat baik serta memuaskan...sebab majalah yg dilanggan sampai depan pintu rumah tiap bulan..

berapa harga senaskah cikgu..kiranya lebih murah jika melanggan eh sbb ada diskaun. Dulu JM minat baca majalah Solusi dah lama x langgan

akhirnya JM berjaya bayar hutang blog walking di blog cikgu Etuza...nk pergi terjah blog kawan2 lain pulak :-)

abe MKL suka baca majalah apa eh..kongsi lah sikit :-)

bagus majalah ni.. saya suka baca gak...

bagus majalah ni.. saya suka baca gak...

Menarik majalah ni. Sesuai jugak untuk kite yang tgh mencari cari jawapan pada persoalan kita

majalah yg baik utk rujukan kita :)

Majalah Q & A? baru tau.. nampak sangat tiada perkembangan luar

Terima kasih di atas info ini..

RM139 untuk setahun majalah shj atau dah dikira pos sekali?

Jadi kos untuk sebulan RM11.60, okeylah, itu kt Sabah Sarawak, kt Semenanjung biasanya lebih murah

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (445) Ceritaku (431) Agama (384) Berita (384) Dunia Blog (339) Promosi. (313) Doa (312) Info Lelaki (272) Tips Blog (271) Pengalaman (240) Anak (226) Pendidikan (215) Nasihat (210) Kasih sayang (190) Rasa Bahagia (186) Berita Keningau (180) Hadiah (156) Pelancongan (140) Alam Semulajadi (125) Gambar (122) Sejarah (109) Ekonomi (108) Segmen (106) Keluarga (96) Blog (77) Tentang lelaki (74) kesihatan (71) Isu Semasa (58) Cinta (56) Rumah tangga (53) Tumbuhan (51) Bunga (43) Resipi (41) Cari Makan (38) Motivasi (37) Budaya (34) Nilai Moral (34) Award (31) Percutian (31) Herba (29) Sahabat Blog (29) Sajak (28) Harijadi (26) Masyarakat (26) Haiwan (23) Promosi Nuffnang (23) Perkahwinan (22) Artis (20) Kucing (20) Rasullah SAW (20) Seni (19) Tips (19) Sukan (18) Sekolah (14) Iklan (10) Petua (10) Kalender (9) Majlis Kahwin (9) Bulat (8) Lanskap (8) Lirik Lagu (8) Hari Jumaat (7) Kuiz (6) Makanan (6) Politik (6) Elken (5) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Grafik (4) Anak Buah (3) Jantung (3) Pertunangan (3) Banjir (2) Buah (2) Hari Raya (2) Takziah (2) BRIM (1) Cuaca (1) Restoran (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger