Marigold Jus Jambu Batu Merah Muda! Promosi Dari Nuffnang

Marigold Jus Jambu Batu Merah Muda! Promosi Dari Nuffnang

Marigold Jus Jambu Batu Merah Muda, Sedap!!!
Promosi Iklan Dari Nuffnang!.
Klik SINI ada berita hangat 

Blog Pesona & Mustika memberi laluan iklan Minuman Brand
Marigold Peel Fresh!! Oyes!!! Etuza menjadi model iklan anda.

Tiga perasa Marigold Feel  Fresh Jambu Batu Merah Muda, Orange dan
Marigold Peel Fresh Jus Mangga Tropikal,Oyes!!!

Yezzzzaa!!! Let's  drink this juice ....Any fresher,
 you'll have to peel it yourself!
Info yang anda perlu tahu tentang minuman jus
Jambu Batu Merah Muda ini, antaranya ialah:-
1. Mengandungi Vitamin/sodium 
Seperti Vitamin A,C dan E (diperlukan oleh badan kita)
2. Tiada lemak 
3. Tiada kolesterol
4. Mengandungi 30.3gram Karbohidrat
5. Kandungan gula 24.8gram
6. Serat pemakanan 2.0gram
7. Dan membekalkan anda tenaga
setiap kali meminum jus marigold Peel Fresh!!

Harga murah untuk 1 liter RM 5.20 sahaja
Untuk promot harga di Keningau, Sabah.
Cukup sesuai untuk seisi keluarga...
Perasa yang amat menyegarkan tekak..
Boleh tambah sedikit air tetapi tetap kekal perasa dan aroma.
Sesuai di minum oleh peringkat umur.
Mudah dibuka pada penutup yang disediakan.
Boleh dimium terus ke mana sahaja anda hendak pergi.
Penyimpanan dalam kotak dan botol yang mesra..
Sedap rasa hingga nak lagi!!!!!
Dapatkan hari ini demi kasih sayang anda 
kepada keluarga tersayang.

Apakan daya semua anak-anak jual mahal hahaha!!! jadi model Iklan
Marigold Special dari Blogger Etuza untuk Nuffnang!!!
Etuza like - Pink Guana Juice Drink!!!

"Mari minum minuman jus Jambu Batu Merah Muda!
Minuman Marigold Peel Fresh Buatan dari 
Industri Milk Malaysia Milk SDN. BRHD (8373-P)
Petaling Jaya Selangor."

" Lihat Etuza minum Minuman Jus Jambu
Batu Merah Muda, pasti sentiasa ceria,
gembira dan senyman yang JAMBU!!!....
Oyes!!! Yezzaaaaa!!!!

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

20 ulasan

As'salam kurang jelas gambar..ada calar pada kaca land optical zoom..sedihnya....

mimuman kesihatan..moh kita tukar dari minum kopi, teh tarik, nescafe semasa sarapan pagi ke jus jambu batu merah pulak..tapi boleh ke..pakcik2 di kg mesti kopi jgk yg di cari kan

sungguh promosi ni ... terbaiklah !

Ha3, betullah kata okje, cikgu etuza memang minat berselfie...

Wahhhh terbaik, dek iklan ini nampak gaya saya kena beli marigold sebagai bekalan travelling esok, teringin weyhhh..

jus ni memang terbaik dan sedap !

As'salam semua..hahaha JM , UMI dan Cetusan Minda..minuman di kala petang, pergi bersiaran dan kemana pergi. Ha elcafe tetap idaman minuman panas yang sangat sesuai ketika pagi, masa petang bersama keluarga di padankan dengan kuih kegemaran anda. ha Marigold minuman jus ...lain kegunaannya ..kala pagi sarapan tak sesuai ni JM..kan UMi..habis dah elcafe ke JM..boleh saja ...Sabah dekat ja..

alamak ..UMI selfie cari makan ke tu..hahaha..selfie yang menyihatkan ..tak apa ada maksud..ada impian. hehehe....

As'salam semua ..ini iklan percubaan Etuza nak rai hati Nuffnang!..lagi pun Etuza log in akaun Nuffnang..ada ruang cadangkan brand anda katanya..So Etuza klik copy iklan dan cadangkan kepada Nuffnang1..Etuza belajar melihat, membaca dan mencuba yang baru ya..kepada semua blogger..kenapa tak cuba...ada rezeki tu adalah kalau tak ada pun tak apa ..kita kena usaha..nilah namanya usaha sama.

Umi dan family kan traveling wow!!! ok..jaga keselamatan pastikan semua alat keperluan ada di bawa payung air yang mencukupi ya...harus sentiasa berdoa ..semoga selamat pergi dan kembali...amin

Terbaik... marigold mmg sedap.. saya pun menggemarinya... :)

Travelling atas urusan rasmi jer Cikgu, jumaat nnt hadiri meeting

Elcafe ada lagi, itu suami punya, minum gilir2 dgn smartherbs..

Sebenarnya Cikgu ada tempek tak iklan Nuffnang kt laman ni? Tak pernah jumpa..

baik juga untuk mereka yang kena demam denggi...menyejukkan..

Terima kasih di atas doa tersebut, mudah2an perjalanan kami dirahmatiNya, aamiin

ok jer Cikgu berselfie sebab isteri tahu dan sentiasa bagi sokongan.

Habis siapa yang ambil gambar tu, Aliya ya?

Wah wah wah Cikgu Etuzajadi model minuman PEEL FRESH la pulak hehehe ...Memang sedap Pink Guava ni ..Lya satu family pon suka jugak selain yang hijau tuu.. TERBAIK !!!

ye ke BUNDA..hari tu adik kena denggi x tahu lak jus ni sesuai..minta dia minum hundred plus je

sy suka orange dan apple...sedap...hihihiih

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (433) Ceritaku (417) Berita (380) Agama (368) Dunia Blog (326) Promosi. (300) Doa (294) Info Lelaki (266) Tips Blog (265) Pengalaman (234) Anak (212) Nasihat (205) Pendidikan (203) Rasa Bahagia (183) Kasih sayang (179) Berita Keningau (173) Hadiah (150) Pelancongan (129) Gambar (120) Alam Semulajadi (116) Sejarah (103) Ekonomi (102) Segmen (101) Keluarga (85) Tentang lelaki (72) kesihatan (70) Blog (62) Isu Semasa (57) Cinta (55) Rumah tangga (52) Tumbuhan (51) Bunga (42) Resipi (41) Cari Makan (37) Motivasi (35) Nilai Moral (34) Budaya (31) Award (30) Herba (29) Sajak (28) Sahabat Blog (27) Harijadi (25) Percutian (25) Masyarakat (24) Haiwan (22) Promosi Nuffnang (20) Rasullah SAW (20) Kucing (19) Perkahwinan (19) Tips (19) Seni (18) Artis (17) Sukan (17) Sekolah (11) Petua (10) Iklan (9) Kalender (9) Bulat (8) Majlis Kahwin (8) Hari Jumaat (7) Lanskap (7) Lirik Lagu (7) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Elken (4) Grafik (3) Jantung (3) Pertunangan (3) Anak Buah (2) Banjir (2) Buah (2) Hari Raya (2) Makanan (2) Takziah (2) Restoran (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger