Special Last Chapter Misi Osaka Jepun

Special Last Chapter Misi Osaka Jepun

Misi akhir di Osaka Jepun
Lihat edit gambar persembahan maya
orignal sentuhan jejari Etuza.
Bila bergambar berdua dengan kawan2
di Jepun Mei 2014

Dekat Osaka Hotel dan 
di shoping Osaka Station..Mei 2014

Ada style sikit sikit ja..boleh lah selfish
sikit nak bagi anda tengok ...
di Osaka Jepun Mei 2014 

Wow!!! amazing..wonderful Osaka 
Station Jepun Mei 2014 ini
bersama kawan-kawan Etuza..

Teruja seketika melihat unik fuuuu!!!
benar-benar Castle Osaka Mei 2014
Wah!!! cayalah 

Jenis Makanan Orang Jepun
di Osaka Yang Etuza ada makan..
Semuanya berasaskan makanan rebus
tanpa minyak...humm!!!! sedap..

*Entah bila lagi nak ke Jepun
* Sedang pasang impian nak ke Mesir
* Planing sedang di perketatkan.
* Kalau ada rezeki nak ke TOKYO lagi..
Sebab ini lah idaman semua orang 
nak ke Tokyo Jepun
.............................



Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

3 ulasan

amboi2 cikgu, bergaya sakan noo..itu le kalau isteri dapat ikut sekalikan bagus..

harap2 lepas ni dorang bagilah untuk pasangan suami isteri pula..

Mudah2an impian ke Mesir dipermudahkanNya, aamiin.. sambil tu dapatlah melawat puteri sulung di sana.

@umi alya
Etuza nak bawa dia tak nak, lepas ni kami pasti berdua pergi. Dia dah teruja nak ikut sekali. Kalau dapat dengan anak yang kedua tu putera etuza yang bernama Ikmal ..hehehe berangan ja lah kan..Tapi UMi kata orang mesti angan dan cita2 ..

Jepun x puas paegi sekali perlu pergi lagi terutama autumn season..tetapi dek kerana kos yg agak tinggi perlu padam kan dulu hasrat tu

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (434) Ceritaku (418) Berita (380) Agama (369) Dunia Blog (326) Promosi. (300) Doa (295) Info Lelaki (266) Tips Blog (265) Pengalaman (235) Anak (212) Nasihat (205) Pendidikan (204) Rasa Bahagia (183) Kasih sayang (180) Berita Keningau (175) Hadiah (150) Pelancongan (130) Gambar (120) Alam Semulajadi (117) Sejarah (104) Ekonomi (102) Segmen (101) Keluarga (85) Tentang lelaki (72) kesihatan (70) Blog (62) Isu Semasa (57) Cinta (55) Rumah tangga (52) Tumbuhan (51) Bunga (42) Resipi (41) Cari Makan (37) Motivasi (36) Nilai Moral (34) Budaya (31) Award (30) Herba (29) Sajak (28) Sahabat Blog (27) Harijadi (25) Masyarakat (25) Percutian (25) Haiwan (22) Promosi Nuffnang (20) Rasullah SAW (20) Kucing (19) Perkahwinan (19) Tips (19) Seni (18) Artis (17) Sukan (17) Sekolah (11) Petua (10) Iklan (9) Kalender (9) Bulat (8) Majlis Kahwin (8) Hari Jumaat (7) Lanskap (7) Lirik Lagu (7) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Elken (4) Grafik (3) Jantung (3) Makanan (3) Pertunangan (3) Anak Buah (2) Banjir (2) Buah (2) Hari Raya (2) Takziah (2) Restoran (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger