Jalan - Jalan Di Kundasang Ranau 27 November 2014

Jalan - Jalan Di Kundasang Ranau 27 November 2014

Walaupun  penat hendak juga upload 
gambar kami jalan-jalan di Kundasang, Ranau.

Agak penat tapi Etuza uasahakan agar
dapat buat Entry Gambar berbicara.

Ini di Pekan Ranau dan di Kundasang, Ranau hari ini..
Jalan-jalan cari makan di Aanjung Selera..memang 
banyak pilihan..

Selepas menjemput anak Etuza di SMK Agama Mohamad Ali,
Ranau, kami terus ke Kundasang Ranau,
bawa 3 orang anak dan isteri Etuza ke Kundasang
War Memorial. Satu tanda lagenda / sejarah
Peninggalan Orang Putih di Kundasang di Ranau.
Memang menarik di sini..

Ini di SMK Agama Ranau & gambar kami di Kundasang 
War Memorial...
Tidak berapa puas bersiaran kerana hujan di Kundasang. Ranau.

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

9 ulasan

oh balik Sabah dia... di Kundasang kalau kat memorial park ni paling best bergambar kat belakang sekali yg ada tiang tu... ramai2 ngan family berlatarbelakangkan gunung kinabalu... tapi kalau tak ditutup awan lah... hehehe

kalau lalu kundasang mesti sy teringat ngn sayur2 segar disitu...bestnye kalau dapat borong sayur kat situ...hihihiihih

salam singgah sini cikgu...Diana dah 3 kali ke kota kinabalu tapi tak pernah lagi singgah kat situ cikgu...InsyAllah ada masa ke kota kinabalu nak juga singgah..

seronoknya jalan jalan :)

inshaAllah cuti raya cina akan ke kundasang.. member ayie dok situ.. dia ajak ke sana

Puteri Cikgu dah habis exam ya?

cikgu...lps tgk drama kat tv..Dejavu Di Kinabalu.. ..saya dah jatuh cinta kt Kundasang hehe

di sini juga setiap petang mesti hujan, kalau hujan mesti petang

Cikgu .....isteri mesti suka tu jalan jalan sebab tak yah masak hihi... macam okje....

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (431) Ceritaku (417) Berita (380) Agama (364) Dunia Blog (326) Promosi. (300) Doa (293) Tips Blog (265) Info Lelaki (264) Pengalaman (234) Anak (210) Nasihat (205) Pendidikan (200) Rasa Bahagia (181) Kasih sayang (178) Berita Keningau (167) Hadiah (148) Pelancongan (129) Gambar (120) Alam Semulajadi (116) Ekonomi (102) Segmen (101) Sejarah (101) Keluarga (83) Tentang lelaki (72) kesihatan (70) Blog (62) Isu Semasa (57) Cinta (55) Rumah tangga (52) Tumbuhan (51) Bunga (42) Resipi (41) Cari Makan (37) Motivasi (35) Nilai Moral (34) Budaya (31) Award (30) Herba (29) Sajak (28) Sahabat Blog (27) Harijadi (25) Percutian (25) Masyarakat (22) Haiwan (21) Promosi Nuffnang (20) Rasullah SAW (20) Kucing (19) Perkahwinan (19) Tips (19) Seni (18) Artis (17) Sukan (17) Sekolah (11) Petua (10) Iklan (9) Kalender (9) Bulat (8) Majlis Kahwin (8) Lanskap (7) Lirik Lagu (7) Hari Jumaat (6) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Elken (4) Grafik (3) Jantung (3) Pertunangan (3) Anak Buah (2) Banjir (2) Buah (2) Takziah (2) Makanan (1) Restoran (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger