En. Malitus Anastasius Pegawai Perasmi Majlis 2 Dalam 1

En. Malitus Anastasius Pegawai Perasmi Majlis 2 Dalam 1

Lagi gambar berbicara pada Majlis
Perasmian Dewan Terbuka Tan Sri Joseph
Kurup dan Majlis Hari Anugerah Sekolah
Kebangsaan Penagatan, Keningau, Sabah.
2014.
Tuan Pegawai En. Malitus Bin Anastaius merasmikan majlis 
2 dalam 1 kemarin di SK. Penagatan, Keningau

Antara yang menyumbangkan bakti / persembahan 
sangat menarik iaitu bercerita Hail, Johanathan
dan nyanyian YDP PIBG Sapinin Jakrin

Doa oleh Cikgu Rosdi, Ucapan Ydp Pibagu dan 
Ucapan Guru Besar

Acara makan acara yang di tunggu-tunggu.
Tempat di Pusat Sumber Sekolah..
Makanan sedap ramai Ibu-ibu yang 
datang membantu.
Oleh kerana Etuza pengacara majlis
setakat ini saja mampu di sajikan..
Banyak situasi penyampaian anugerah yang
Etuza tidak sempat klik...



Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

10 ulasan

wah! meriah sungguh majlis yang diadakan...hidangan yang ada pun sedap2 nampak..

hidangan tu airtangan kaum ibu ya cikgu...bertuahlah,kan..

saya pasti anka2 yg terima trofi atas kejayaan mereka tu sangat2 gembira

@TunSha Ayunie
T Sha memang meria sangat2 ..melihat anak2 berjaya muka mereka kelihatan gembira rasa bahagia hati ini..

@Bunda a.k.a KN
Bunda isteri Etuza jadi AJK memasak dan hiasan Dewan..guru yg seorang tu nak pencen dah tahun depan, katanya mama kena belajar jadi pengurus masakan hehehe..aduh..nak pergi beli bahan tu yang nak elak..payah tu..hehehehe...

@❤Kamsiah❤
ya airtangan kaum ibu ibu..tu yang dalam gambar mama ( isteri ) antara memasak sediakan semua..alat2 hidangan semua sekola punya tak payah lagi susah nak bawa alat hidangan kat rumah..)

@❤Kamsiah❤
ya sangat happy diorang tapi alya masa tu tak nak senyum lah Madam kamsiah..ada guru wanita peluk dia pun macam malu lagi ..guru tu nak pindah dah tahun depan..ke Selangor

Cikgu , En. Malitus Bin Anastaius org islam ke..pelik namanya..

Ha'aaaakan tapi biasanya kalau ada bin, muslim JM cuma bangsa akak tak pasti, Sabahkan banyak kaum.. mohon pencerahan.

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (431) Ceritaku (417) Berita (380) Agama (364) Dunia Blog (326) Promosi. (300) Doa (293) Tips Blog (265) Info Lelaki (264) Pengalaman (234) Anak (210) Nasihat (205) Pendidikan (200) Rasa Bahagia (181) Kasih sayang (178) Berita Keningau (167) Hadiah (148) Pelancongan (129) Gambar (120) Alam Semulajadi (116) Ekonomi (102) Segmen (101) Sejarah (101) Keluarga (83) Tentang lelaki (72) kesihatan (70) Blog (62) Isu Semasa (57) Cinta (55) Rumah tangga (52) Tumbuhan (51) Bunga (42) Resipi (41) Cari Makan (37) Motivasi (35) Nilai Moral (34) Budaya (31) Award (30) Herba (29) Sajak (28) Sahabat Blog (27) Harijadi (25) Percutian (25) Masyarakat (22) Haiwan (21) Promosi Nuffnang (20) Rasullah SAW (20) Kucing (19) Perkahwinan (19) Tips (19) Seni (18) Artis (17) Sukan (17) Sekolah (11) Petua (10) Iklan (9) Kalender (9) Bulat (8) Majlis Kahwin (8) Lanskap (7) Lirik Lagu (7) Hari Jumaat (6) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Elken (4) Grafik (3) Jantung (3) Pertunangan (3) Anak Buah (2) Banjir (2) Buah (2) Takziah (2) Makanan (1) Restoran (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger