Elcafe Coffee & Nasi Goreng Masak Kampung.

Elcafe Coffee & Nasi Goreng Masak Kampung.

Sarapan pagi hari ini dengan Elcafe
Coffee Produk Elken..sangat segar aroma
bila dibancuh dalam segelas air seperti 
dalam gambar..
Sejak 2006 menjadi pengamal produk 
minuman yang sangat kualiti ini..
Elcafe coffee mengandungi 5 kandungan utama
iaitu : Premix Instant Coffee, Ginseng dan
Ginkgo Biloba Extract.
Tidak lagi perlu letak gula..
Hummm! memang sedap..
Tak pernah jemu meminumnya..
Hingga sekarang seisi keluarga
meminum minuman Elcafe Coffee ini.
Mengandungi 20 paket dalam sekotak
dan jika pakej beli 3 kotak baru RM 53 
sahaja . Sangat Murah.

Ini makanan sarapan pagi Etuza hari ini.
Nasi goreng kampung masakan mama
beserta dengan sayur pucuk labu
dicampurkan dengan lada putih..
Ditumiskan dengan api sederhana..
Masak cara kampung 
dihidang atas meja..
Ambil sedikit sayuran dan jamah
Hummmmm!!!! best juga 
sedap masakan Isteri Etuza ni..
Hehehe bertuah badan..
Anak-anak pun suka makan..
Alhamdulillah dengan rezeki yang ada..

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

12 ulasan

Bila makanan itu dimasak penuh kasih sayang, memang sedap..

Untung Cikgu, punya isteri pandai memasak..

alhmadulillah...rezeki dari ALLAH..

Untung cikgu tau..mau sarapan pagi ada orang tolong masak kan..JM? ..nak sarapan masuk dapur buat sendiri hihihi...kalau "rajin sgt" bakar roti dan minum Milo aku jadi sihat dan kuat heheheeh

@Jari Manis

Patut le akak tengok JM cantik menawan, makan roti bakar & minum milo jaa.. kiranya menu dietkah itu??

@umi alya

kak umi itu menu orang PEMALAS bukan menu diet ahahaha

@❤Kamsiah❤
Ya rezeki pagi2//dah sedia di atas meja makan..

@Jari Manis
Asalam JM masih bujang kah pula ... InshaAllah JM akan sampai jua seru..Allah dah bagi kita berpasang pasangan ya

@Jari Manis
Asalam JM masih bujang ka pula..akan sampai seru tu JM ..jangan risau dah ditentukan olehNya berpasangan..

@kerusiburok
Asalam KC dah baca tips Etuza tu kan serba sedikit ja...

Akak pasti JM bukannya malas tapi perlu berjimat cermat, maklumlah sesekali makan angin, perlukan bajet yang banyak, antaranya perlu beli buah tangan untuk kami juga, itu list yang perlu diambil kira sebagai rakan blogger merangkap 'bff..'

oh ya cuti sekolah ni kemana pula haluan JM? kongsilah sikit..

@umi alya

kak umi mahu ole2 dari JM? email alamt ye..in sha Allah minggu depan JM pos

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (451) Ceritaku (441) Agama (394) Berita (390) Dunia Blog (341) Promosi. (320) Doa (317) Info Lelaki (280) Tips Blog (273) Pengalaman (247) Anak (233) Pendidikan (220) Nasihat (214) Kasih sayang (198) Rasa Bahagia (187) Berita Keningau (185) Hadiah (163) Pelancongan (143) Alam Semulajadi (131) Gambar (124) Sejarah (113) Ekonomi (112) Segmen (108) Keluarga (100) Blog (79) kesihatan (75) Tentang lelaki (74) Isu Semasa (59) Cinta (56) Rumah tangga (53) Tumbuhan (53) Bunga (45) Resipi (41) Motivasi (39) Cari Makan (38) Nilai Moral (36) Budaya (35) Percutian (34) Award (31) Masyarakat (31) Herba (30) Sahabat Blog (29) Sajak (28) Haiwan (26) Harijadi (26) Promosi Nuffnang (26) Perkahwinan (22) Kucing (21) Artis (20) Rasullah SAW (20) Seni (19) Tips (19) Sukan (18) Sekolah (14) Iklan (11) Makanan (10) Petua (10) Kalender (9) Lanskap (9) Majlis Kahwin (9) Bulat (8) Lirik Lagu (8) Hari Jumaat (7) Elken (6) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Grafik (4) Anak Buah (3) Jantung (3) Pertunangan (3) Banjir (2) Buah (2) Hari Raya (2) Restoran (2) Takziah (2) BRIM (1) Cuaca (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger