Apakan Daya Inilah Suratan Hidupnya

Apakan Daya Inilah Suratan Hidupnya

Gempar satu Malaysia dan satu Dunia.
Anak lelaki Etuza yang ke 4 huuuu! paling
minat LCWei..hampa lah dia...
apa kan daya...!!!
Positif Dadah.
( kemungkinan tanpa disedari)
Mohon DLCWei tabah selepas ini.
Apakan daya..mohon maaf Etuza letak gambar Datuk LCWei ni. Bukan nak aib kan dia tetapi sekadar kita ambil perhatian dalam bab mengambil ubat-ubatan tanpa diperiksa terlebih dahulu dos dan kandungan yang berlebihan untuk dijadikan penstamina kekuatan yang luarbiasa. 
Hadui pil2 haram lagi lah merbahaya. Khasnya lelaki perkasan sana...yang kita ada tu syukurlah ya, dah memang itulah kita miliki, yang Allah beri, usaha main pil2 kuat itu ini dan sebagainya.Nasihat ni untuk Etuza juga ..untuk kita sebagai kaum Adam kan..jaga kesihatan tu cukup mudah..ambillah makanan seimbang ambil lah madu antaranya buang toksik tu ( sunnah nabi kan )..makan lah yang tak berkelestrol tak ada lemak trans.InshaAllah akan sentiasa sihat. lakukan jogging pada bila2 masa terluang. Lompat2 kecil di kawasan rumah pasti keluar peluh. Tak percaya awak pergi sekarang duduk ketampi 20 kali tak terkapus2 nak semput nafas, ha namanya badan dan sihat keluar toksik melalui peluh anda.InshaAllah mintalah kita genarasi kita jauh dari segala bala makanan haram jadah seperti dadah. ( Musuh no 1 negara)Perangi dadah, belia BENCI dadah. Huuuuu!!! berapi2.

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

11 ulasan

bila terjadi mcm ni...malu jadinya...walaupun beliau mungkin tidak menyedari segala pil yg diambilnya mengandungi bahan terlarang

Inilah diantara musuh yang paling ditakuti kini.., mudah2an anak2 kita dan generasi akan datang bebas dari najis dadah, aamiin..

Suatu pendedahan yang mengejutkan dunia, agak sukar diterima.

Mudah2an sukan badmintan negara terus gemerlapan dan punyai pelapis yang mantop..

Setahu JM dlm ubatan ada d letakkan sedikit dadah correct me if im wrong melainkan ubat homeopathy. Jadi marilah kita amalkan makanan sunnah bak kata cikgu dan amalkan cara hidup yg sihat

JM akhirnya berjaya tinggalkan 1 komen dlm 1 entri heeee

Sebenarnya semua pemain mkn benda ni. Tengok nasib lah. Klo tak de pemeriksaan selamat. Mungkin nasib dia tak berapa lucky time ni. Tidak ada yg terkecuali sebenarnya.

@umi alya
setuju dengan Umi..seharusnya pemain negara kena makan pil kuat ka agaknya kan..

@Jari Manis
Jm banyak cara jaga stamina, tapi haruskan makan pil kuat.

ada jg dengar dahulu etuza memang kuat joging dankalau sikit angkat berat ..lepas tua ada pakcik cakap, kalau nak besar marcel kena makan pil yang ada lelaki gagah tu. Sebab bila angkat berat jika tak makan makanan seperti telur daging dan sayuran tisu otot kamu koyak katanya. Tapi jikan makan pil gagah tu otot kamu tak koyak. herhehe etuza tak ambil lah pil tu sebab dah dengar kalau start ja makan kena mantain makan selalu. takut lah ada kesan..tak apa lah tak ada marcel..asal sihat

@Carlz Jafran
tiada jalan mengelak pula kan Jaf

Moga kita dapat mencari pengganti Datuk LCW...

Bnyak hal yang kita terlepas pandang akan membawa kekecewaan kepada ramai orang apa lagi pada diri sendiri....

So berhati2 kepada pemain2 lain..

dia makan pil ni setahu MV bukan untuk dapat stamina..cuma pil ni diambil sebab kecederaan yang dia alami sebelum ni..lagipun ada laporan perubatan sdh yg pil untuk bukan untuk menguatkan stamina tapi diguna kan utk perubatan cthnya penyakit asma

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (435) Ceritaku (420) Berita (380) Agama (370) Dunia Blog (326) Promosi. (300) Doa (296) Info Lelaki (267) Tips Blog (265) Pengalaman (235) Anak (213) Nasihat (205) Pendidikan (205) Rasa Bahagia (183) Kasih sayang (182) Berita Keningau (176) Hadiah (151) Pelancongan (130) Gambar (120) Alam Semulajadi (119) Sejarah (105) Ekonomi (102) Segmen (101) Keluarga (87) Tentang lelaki (72) kesihatan (70) Blog (63) Isu Semasa (57) Cinta (55) Rumah tangga (52) Tumbuhan (51) Bunga (43) Resipi (41) Cari Makan (37) Motivasi (36) Nilai Moral (34) Budaya (31) Award (30) Herba (29) Sajak (28) Sahabat Blog (27) Percutian (26) Harijadi (25) Masyarakat (25) Haiwan (22) Kucing (20) Perkahwinan (20) Promosi Nuffnang (20) Rasullah SAW (20) Seni (19) Tips (19) Artis (17) Sukan (17) Sekolah (11) Petua (10) Iklan (9) Kalender (9) Bulat (8) Lanskap (8) Majlis Kahwin (8) Hari Jumaat (7) Lirik Lagu (7) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Elken (4) Anak Buah (3) Grafik (3) Jantung (3) Makanan (3) Pertunangan (3) Banjir (2) Buah (2) Hari Raya (2) Takziah (2) Restoran (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger