View Sekolah Menengah Tercantik Di Keningau

View Sekolah Menengah Tercantik Di Keningau

Entry 81 
( Cabaran 100 Entry Oktober 2014 )
Tidak perlu dinyatakan nama sekolah menengah yang sanbat cantik dan tersergam indah di Daerah Keningau ini. Anda sila baca dan ini sebuah sekolah menengah yang terbesar di Daerah Etuza. Sekolah Menengah Agama tempat putera Etuza belajar.
Pertama kali melihat sekolah ini, Etuza terus teringat Universiti Malaysia Sabah, tempat di mana Etuza belajar Jurusan Pendidikan HT 17 Sejarah Geografi. Persis seperti UMS kerana UMS berada di atas bukit di jalan Spangar Kota Kinabalu.Sekolah ini nun di atas bukit dengan view yang sangat tenteram serta pemandangan persekitaran yang indah  sekali.


Ini antara gambar kenangan 
Ismat Afif..anak lelaki ke 3 Etuza.

Putih tu meninjau sebelum
masuk mendaftar ketika tahun 2013
Masjid SMK Agama Keningau
Etuza selalu datang solat Jumaat di sini..
sambil pantau anak ..


Ismat Afif dalam Dewan SMKAlam majlis 
Ketika Sesi Bersama Ibubapa
dalam majlis menandatangani rekod
Pelajar.

Semasa Etuza menghantar Afif
di asrama..ambil gambar dulu..
( semoga anak-anak Etuza merai kejayaan
di dunia & di akhirat. Amin)

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

9 ulasan

salam. cikgu etuza. selamat beristerirehat.

singgah sini

cantik sekolah ini. Papan tanda pun besar sangat.

Semoga anak Cikgu berjaya dunia dan akhirat

Salam singgah sini cikgu...salam maal hijrah juga...wahh...memang cantik sekolah agam kat keningau tu...

Sekolah baru Cikgu ya? cantik dan bersih..

Cantik kemas dan nampak moden sekolah ni..Semua napak teratur dan kemas ..Kalau macamni la semua sekolah kat Malaysia ni anak2 kita yang nak g sekolah mesti bersemangat nak kesekolah kan Cikgu ..

cantik sekolah ni berbanding sek adik sya di papar

bila sekolah ini di bangunkan sbb nampak still baru je

bagus hantar anak ke sekolah agama ni..kalau JM ada anak pun nk hantar ke sekolah agama jugak hiksss

psst : Cikgu..pls email alamat

Cantiknya view sekolah ni...sejuk mata memandang. Hati pun tenang je nak belajar :)

Cantik dan moden bangunan sekolah ini..

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (451) Ceritaku (441) Agama (394) Berita (390) Dunia Blog (341) Promosi. (320) Doa (317) Info Lelaki (280) Tips Blog (273) Pengalaman (247) Anak (233) Pendidikan (220) Nasihat (214) Kasih sayang (198) Rasa Bahagia (187) Berita Keningau (185) Hadiah (163) Pelancongan (143) Alam Semulajadi (131) Gambar (124) Sejarah (113) Ekonomi (112) Segmen (108) Keluarga (100) Blog (79) kesihatan (75) Tentang lelaki (74) Isu Semasa (59) Cinta (56) Rumah tangga (53) Tumbuhan (53) Bunga (45) Resipi (41) Motivasi (39) Cari Makan (38) Nilai Moral (36) Budaya (35) Percutian (34) Award (31) Masyarakat (31) Herba (30) Sahabat Blog (29) Sajak (28) Haiwan (26) Harijadi (26) Promosi Nuffnang (26) Perkahwinan (22) Kucing (21) Artis (20) Rasullah SAW (20) Seni (19) Tips (19) Sukan (18) Sekolah (14) Iklan (11) Makanan (10) Petua (10) Kalender (9) Lanskap (9) Majlis Kahwin (9) Bulat (8) Lirik Lagu (8) Hari Jumaat (7) Elken (6) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Grafik (4) Anak Buah (3) Jantung (3) Pertunangan (3) Banjir (2) Buah (2) Hari Raya (2) Restoran (2) Takziah (2) BRIM (1) Cuaca (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger