Menu Nasi Arab Semalam Di Mashawi

Menu Nasi Arab Semalam Di Mashawi

Menu Nasi Arab Semalam Di Mashawi
Asalamualaikum & Salam Sejahtera Semua.

10 Mac 2019, Etuza dan mama menghantar anak ke Kota Kinabalu, singgah di rumah anak barang semalam. Ada urusan di mana Etuza menghantar kereta milik anak yang baru dibelinya. Alhamdulillah syukur ke atas Allah atas semua rezeki dan kesihatan ini, dengan rahmatNya kita mampu bergerak di Bumi Allah ini.

Biasanya jika ke Kota Kinabalu dan area Sepanggar akan teringat Resoran Mashawi iaitu restoran milik orang Arab. Wah menu-menu yang ada memang sedap sekali. segar di makan dan cukup rasanya. Jika anda hendak ke Sepanggar singgahlah di simpang masuk ke Hotel Dynasti Tang. Di Belakang hotel ini anda akan nampak Restoran Mashawi. Sedap Nasi Arab semalam di Restoran Mashawi.
Klik SINI juga ya
Gambar Etuza sedang menikmati Nasi Arab Mashawi..
Restorannya bersih dan damai ja di sini. Ada al quraan di pasang.
Qasidah..
Menu Nasi Arab Mashawi terkenal di Sepanggar Kota Kinabalu, Sabah

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

12 ulasan

Kenyang makan suka hati. Alhamdulillah semua nikmat ini Allah yang beri.Terima kasih ya Allah

Wak kalau makan nasi arab kena regukan dengan lauk kambing.

Menarik menunya.. Tapi memang sikit ye kuantiti nasi tu.. selalu tengok banyak.. :)

Waaa nampak sedap..lama tak makan nasi arab...

nk mkn pun rasa tenang je siap ada bacaan alquran atau qasidah kan, buat teringin lak mkn nasi arab, agak lama tak layan nih

Alhamdulillah.Syukur atas setiap nikmat rezeki kan Cikgu.

Sedapnya nasi Arab tu.

nice. nampak sedap nasi arabnya

susah nak cari restoran nasi arab, bila dah jumpa memang happy sangat

perghhh.. terbaek :)

Terbuka selera.. lama juga tak pekena nasi arab ni... sedap.

Lama tak makan nasi arab

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Label

Ceritaku (524) Agama (500) Ucapan (488) Berita (421) Dunia Blog (380) Doa (363) Promosi. (362) Info Lelaki (341) Tips Blog (291) Pengalaman (287) Anak (281) Pendidikan (272) Nasihat (242) Kasih sayang (238) Pelancongan (217) Berita Keningau (212) Rasa Bahagia (203) Hadiah (182) Alam Semulajadi (180) Gambar (159) Keluarga (140) Sejarah (132) Ekonomi (130) Segmen (124) Blog (110) kesihatan (91) Percutian (79) Tentang lelaki (76) Bunga (66) Cinta (59) Isu Semasa (59) Motivasi (58) Tumbuhan (56) Rumah tangga (55) Makanan (52) Budaya (51) Resipi (50) Nilai Moral (47) Cari Makan (42) Masyarakat (42) Sahabat Blog (38) Haiwan (36) Herba (33) Award (32) Promosi Nuffnang (32) Harijadi (31) Sajak (31) Perkahwinan (30) Kucing (29) Sekolah (28) Sukan (27) Kata Madah (25) Artis (23) Tips (21) Rasullah SAW (20) Seni (20) Lanskap (18) Restoran (15) Iklan (14) Tazkirah (12) Petua (10) Wordless Wednesday (10) Hari Jumaat (9) Kalender (9) Majlis Kahwin (9) Bulat (8) Elken (8) Lirik Lagu (8) Grafik (7) Pantun Melayu (7) Kuiz (6) Masjid (6) Politik (6) Takziah (6) Anak Buah (5) Ikan (5) Jantung (5) Kereta (5) Universiti (5) Hari Raya (4) Pertunangan (3) Banjir (2) Buah (2) Cuaca (2) Rumahtangga (2) Tahun Baru (2) BRIM (1) Teknologi (1) Tutorial (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger