Ruangan Komen Blog Anda

Ruangan Komen Blog Anda
Asalamualaikum & Salam Sejahtera Semua.
Salam Subuh kepada semua saudara Islamku, khasnya di Malaysia dan serata Dunia. Alhamdulillah selesai tunaikan solat wajib. 

Hari ini, Etuza hendak memohon maaf kerana ada blog kegemaran Etuza dalan blog list nampaknya Etuza menemukan kesukaran untuk catat dan drop komen Etuza di laman blog mereka. Etuza bukanlah kemaruk sangat nak komen tetapi Etuza ni suka baca catatan di blog berbanding hanya gambar dan ringkasan kata di FB. Untuk lebih mesra rasa nak komen tapi sayang Etuza tak dapat tembus syarat yang di kenakan.

Ruangan komen yang seperti Etuza gunakan lebih mudah dan mesra maya. Kata lah nak cepat, biar sepatah dah selesai lepaskan satu komen. Apapun kita hormati blog yang terlalu ketat nak terima komen hingga bersyarat, itu hak setiap blogger dan apatah lagi blogger yang lebih terkenal. Sebab itulah Etuza tak dapat komen di blog anda ya. Mohon maafkan Etuza.

Mohon maafkan Etuza tak dapat komen di blog lain yang Etuza gemari.

Catat Ulasan

11 Ulasan

  1. Mungkin sebab ada yang tinggalkan komen yang tidak baik sebelum ni, jadi mereka kuatkan peraturan untuk tinggalkan komen.

    BalasPadam
  2. baeklah etuza..harap2 blog kita tak menyukarkan..

    BalasPadam
  3. saya suka blog cikgu senang je nak drop tak yah pakai pengesahan

    BalasPadam
  4. ada cuba nak komen tetapi perlukan dokumen lain Mybe pasal Etuza tak rajin nak isi banyak ruang maka tak jadi nak komen

    BalasPadam
  5. Sesetengah blog menggunakan hosting sendiri dgn sistem keselamatan firewall yg lebih kuat, sbb ruang komen biasanya laluan masuk spam yg mengganggu analytics jadi tak tepat. Saya pun masih belajar lg ttg benda2 ni.. yg penting, ukhwah terus terjalin, in shaa Allah.

    BalasPadam
  6. Ruangan komen blogger yg paling mudah dan menyenangkan :)

    BalasPadam
  7. if free, dtg la komen-komen blog aida ye.
    tak ketat cara nak komen :) hi hi hi...

    BalasPadam
  8. Jangan le minta pelik2, rimas..

    Udah le kita kejarkan masa

    BalasPadam
  9. Oooo, mmg ada jumpa blog yg sukar nak letak komen ..

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.