Forum Perdana Ehwal Islam Di Keningau

Forum Perdana Ehwal Islam Di Keningau
Asalamualaikum & Salam Sejahtera Semua.
Mula-mula nampak iklan ini, hati terasa suka sekali hendak pergi, sebab bukan selalu ada program terbaik seperti ini. Sayang Etuza kena bergerak ke Kota Kinabalu pada hari Sabtu lagi. Tuntutan tugas membantu anak, memberi sokongan moral kepadanya. Apakan daya bukan rezeki Etuza dan mama ke Program Forum Perdana Ehwal Islam ini.

Dalam whatsup banyak gambar- gambar kawan-kawan saudara yang datang ke majlis ilmu ini. Rasa sedih juga tidak dapat join dengan mereka. Inilah Iklan Banner sekadar kenangan lagi di blog Etuza.

Telah berlangsung di Dewan Masyarakat Keningau, Sabah
Tahniah penganjuran dan Ustaz Haji Sulaimin sebagai moderator

Catat Ulasan

7 Ulasan

  1. Assalamualaikum cikgu, moga sentiasa diberikan kesihatan yang baik
    Terbaik program ni, ahli panel pun hebat2. Rugi betul tak dapat pergi, tap nak buat macamana bukan rezeki lagi cikgu nak mengikuti program forum perdana ni. Kalau di tempat saya program hebat macam ni akan ada siaran live fb..

    BalasPadam
  2. Takpelah mungkin ada rakamannya cikgu boleh tengok balik nanti, insyaAllah tetap ada manfaatnya

    BalasPadam
  3. Setiap perkara pasti ada hikmehnya, semoga cikgu Etuza beroleh ruangan ilmu yg lebih baik, dan moga dpt juga menonton rakamannya nanti.. aamiin.

    BalasPadam
  4. pernah attend live forum perdana ni.
    masa muda-muda dulu :)
    best.

    BalasPadam
  5. Terasa rugikan Cikgu tak dapat hadir

    BalasPadam
  6. Insya allah ada peluang di lain kali.

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.