Entri Meletup Edisi December - Januari 2019

Entri Meletup Edisi December - Januari 2019
Asalamualaikum & Salam Sejahtera semua.

Gambar sekadar hiasan blog.

Sekitar Disember 2018  hingga 20 Januari 2019, terdapat beberapa entri di blog Etuza yang agak meletup. Meletup apabila entri lain hanya sekadar merai 30 klik atau 80 klik. Tetapi entri yang satu ini kini mencapai 349 klik melonjak naik hingga meninggalkan entri yang lain dalam blog Pesona Etuza ini. Entri tersebut ialah KLIK SINI.

Kemudian Etuza mengamati laman blog beberapa teman blogger lain yang mendapat anugerah khas December 2018 di laman Etuza. Rasa tertarik pula melihat paparan blog mereka memuatkan hadiah dari Etuza. Wah meriahnya, mereka ucapkan terima kasih dan mendoakan semoga keluarga Etuza dirahmati dan dimurahkan rezeki. Doa itu juga Etuza lafazkan kepada mereka semua. Siapa teman blog itu, jemput klik list blog mereka di bawah ini. Jika belum follow mereka silakan bertindak follow dan lakukan ukuhuwa dengan drop komen di blog mereka ya. Selamat berkenalan sesama blogger di Malaysia.




MRS PIP

YEASLMN 

ZUMAL

JANNAH RAMLI

( Blogger Kamsiah, Umi Alya, Khir Khalid - Selamat Sampai Hadiah )

Blogger Jari Manis - Belum ada khabar, sepertinya kemarin ada Etuza terima mesej dari Pos Laju.Mungkin hadiah itu dikembalikan kepada Etuza ). Hadiah kepada Blogger Puan paridah katanya belum sampai. Inshaallah esok Etuza cek di Pos Laju.

Sebelum Etuza katakan sesuatu, Etuza mohon maaf ya, jika nanti ada yang rasa tidak adil pada Etuza. Setelah difikirkan dan di nilai dan setelah juga Etuza rasakan satu perasaan BAHAGIA membaca respon dan cara teman blogger menghargai pemberian Etuza tempoh hari berbentuk minuman Antarabangsa Elken, Etuza yakin benar bahawa semua bersetuju dan mempercayai Etuza bahawa catatan penghargaan penerimaan hadiah dari Etuza menerusi ENTRI di blog maka BLOGGER WARISAN PETANI Etuza nobatkan Penerima lagi Dua Kotak Minuman Brand Elken di laman Etuza. 

Kepada Blogger WP mohon segera memberikan maklumbalas dan sudi lah menerima hadiah Etuza ini lagi kerana ENTRI WP tentang minuman brand Elken menjadi penambat hati Etuza. Syabas dan tahniah Blogger WP. Huuu..panjangnya ulasan.

Catat Ulasan

11 Ulasan

  1. Tahniah Blogger WP..rezeki anda lagi ya

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah.. Tahniah WP..
    Semoga makin murah rezeki Etuza..

    BalasPadam
  3. Terima kasih, Etuza. Semoga terus berjaya dalam dunia blogging.

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah, terima kasih cikgu Etuza yang murah hati.
    WP terima dengan senang hati.
    Memang rasa cergas dan bertenaga minum minuman elken apabila WP bekerja di kebun.
    Semoga cikgu sekeluarga dilumayankan rezeki, kesihatan yang terpelihara dan sentiasa bahagia.
    Tk

    BalasPadam
  5. Wah. Semoga murah rezeki cikgu etuza rajin bagi hadiah. Hehe

    BalasPadam
  6. Insha Allah semua tulisan cikgu bakal meletup-letup nanti. Tahniah buat WP. Semurah murah rezeki selalu buat Cikgu Etuza

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.