October 2018 Top Supporters

October 2018 Top Supporters

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
Asalamualaikum & salam Sejahtera

Mia Liana
BLOGER MIA LIANA ( klik )

Hari ini terasa mulai nak cetek idea nak publishkan sesuatu infor di blog wall. Alamak nak buat apa ni? Memang lah malu jika tak ke udara entri dalam sehari. Sebabnya dalam 24 jam takkan lah tak ada idea langsung nak kongsikan secara IKHLAS di blog. Ada peminat blog terutama yang top 12 dalam barisan SUPPER COMMENTATOR dalam blog Etuza ini. Etuza amat hargai kehadiran mereka dan juga BLOGGER lain yang sering datang drop kan komen ikhlas mereka di ruang komen blog Etuza. Haduiii terima kasih banyak ya SAHABAT BLOG KU.

Idea makin cetek, tak boleh ni. Lalu klik blog OTAI BLOG MIA LIANA, nampak sejak beberapa hari sebenarnya nama ETUZA sebaris dengan lima orang lagi BLOGGER lain dalam ruang TOP SUPPOTERS Oktober 2018. Rasa idea kemudian menaik tinggi nampak lah beberapa lagi nanti entri fresh dari minda ni, hasil pembacaan saya kat blog OTAI MIA LIANA. Terima kasih ya SAHABAT BLOG kita Mia Liana. 

Klik blog dia pasti anda akan terlihat aura blog ni. Mantap dan begitu ramai pengikutnya dan pelbagai genre penulisan yang berterusan tak putus-putus, nampak Mia Liana membuat perancangan dan menulis dalam blog walau pendek tetapi cukup memberikan makna kepada insan yang melihat apa yang tersirat dalam penulisan di Blog Mia Liana. Syabas dan tahniah SAHABAT BLOG kita Otai Blog Mia Liana. Sila lah klik blog Mia Liana.Com. Jumpa lagi.


Catat Ulasan

5 Ulasan

  1. terima kasih di atas entri penghargaan ini etuza. terima kasih juga kerana sudi support mia sehingga tersenarai dalam rank 2 carta pengkomen tegar oktober 2018. speechless ni.... (^_^)

    BalasPadam
  2. Tahniah buat Mia Liana, dah lama tak lawati blog Mia

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.