Followers Ke 500, Siapa?

Followers Ke 500, Siapa?
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Asalamualaikum & Salam Sejahtera
Siapakah agaknya followers blog Etuza yang ke 500? Rasanya kemunculan blogger ke 500 ini amat Etuza harapkan, kerana dari 499 akan datang 500 jumlah followers blog Etuza. Siapa agaknya ya?

Sejak dua hari lalu Etuza menanti-nanti kan hendak menagih  kemunculan angka berubah ke 500. Rupanya bukan mudah hendak capai 500 ahli pengikut dalam blog kita. Sebabnya bukan semua blogger gemar bahagian sideber yang ada ruang foll owers. Dan bukan semua blogger letak ruangan followers dalam blog dia, dan paling perlu kita fikirkan ialah ada pembaca yang hanya ada akaun gmail dan suka follow blog, tapi tiada pula blog dia.
Itulah antara faktor followers tidak bertambah bilangan followers. Diharapkan akan ada perubahan angka followers blog Etuza pada hari esok. Follow lah blog Etuza. Kita sama-sama manfaatkan ilmu dalam blog. Semoga Etuza menemui blog yang ke 500, alangkah gembirnya jika blogger ke 500 nanti tinggalkan jejaknya.Follow lah blog Etuza, wah merayu tu.Selamat berblog walking malam ini.
                                                                                               
Perhatikan angka 499 belum berganjak..


Catat Ulasan

6 Ulasan

  1. Krna gigih lagi bw.. insya allah ada tu. .

    Pastinya follower 500 bukan lagi umialya.. 🤗

    BalasPadam
  2. Sangat berterima kasih Umi blogger setia di laman Etuza..Tahniah

    BalasPadam
  3. tu la masa myra follow hari tu #497 hehe mau tau juga sapa yg kena~

    Myra | The Grey Lines Between

    BalasPadam
  4. In shaa Allah, tak lama lg adalah tu :)

    BalasPadam
  5. Tahniah Cikgu, dah sampai 500 followersnya...

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.