Terjumpa Artis Baju Merah Tersenyum Ceria Di Kuantan Pahang

Terjumpa Artis Baju Merah  Tersenyum Ceria Di Kuantan Pahang
Asalamualaikum & Salam Sejahtera Semua

Hari ini Ahad seawal pagi lebih kurang jam 8.30 pagi kami ke pusat Bandaraya Kuantan Pahang. Niat hendak ke Tanjung Lumpur kami batalkan kerana ada teman kata, awal pagi tidak ada apa di Tanjung Lumpur melainkan satu kawasan pantai dan perkampungan yang terkenal menyajikan makanan berbentuk ikan bakar. Menurutnya Tanjung Lumpur biasa kedai makan atau warung beroperasi hanyak waktu malam. Begitulah ceritanya, lalu kami batalkan hendak ke tanjung Lumpur dan beralih perancangan ke pusat bandaraya Kuantan Pahang.

Tempat pertama di tuju ialah di Kuantan City Mall, Parkson dan berbagai tempat yang kami tuju. Ketika kami hendak ke Bank Islam dengan cara berjalan kaki dari Kuantan City Mall, tiba-tiba Etuza terjumpa lah seorang artis lelaki berbaju merah dan berseluar putih. Tersenyum bagaikan menyambut pelanggan ke restoran yang  cantik ini. Sajian mereka lebih kepada makanan moden seperti menyediakan menu kek atau dornat. Etuza lupa ambil nama restoran ini. Artis tu ialah Awal Ashari . Etuza ambil kesempatan bergambar tetapi alamak tidak bergerak pula orangnya ( Gurau saja ).

Kami singgah seketika saja di tempat tersebut, sekadar ambil gambar pada gambar model yang segak bergaya iaitu Awal Ashari. Kami agak lama di shoping Hari-Hari dan di Mydin pusat membeli belah dengan pelbagai barangan yang harganya amat berpatutan.








Catat Ulasan

5 Ulasan

  1. terbaek.. hehe

    Jemput join segmen ejulz jika belum join :)
    https://ejulz.blogspot.com/2018/07/segmen-tambah-duit-dengan-kerja-partime_1.html

    Entry terkini :
    http://ejulz.blogspot.com/2018/07/saham-akhirat-insyaallah.html
    http://ejulz.blogspot.com/2018/07/8-jul-2018-majlis-tahlil-arwah.html
    http://ejulz.blogspot.com/2018/07/surat-cinta-daripada-allah-tentang-solat.html
    http://ejulz.blogspot.com/2018/07/sesi-blogwalking-julai-tamat-hati-senang.html

    BalasPadam
  2. haha...terkena dah..ingatkan siapa artis tu..

    BalasPadam
  3. WAH DAPAT JUMPA ARTIS TERKENAL DI KUANTAN YA HEBAT TU

    BalasPadam
  4. minta maaf lah ya Mrs Fuzy..gurau2 ja ya

    BalasPadam
  5. Ingatkan terjumpa Dato Ct 😊

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.