Selesai Mendaftar Di UNIZA Terengganu Pada 21 hb Jun 2018

Selesai Mendaftar Di UNIZA Terengganu Pada 21 hb Jun 2018

Alhamdulillah telah selesai tugas membawa anak ke UNIZA Terengganu sejak 19 hb Jun 2018. Satu perjalanan jauh yang melibatkan naik kapal terbang Airasia sebanyak empat kali ( Transit di KLIA2 ) pasti banyak langkah diatur rapi agar sentiasa selamat dan sampai ke tempat dituju. Justru itu yang kita semua harapkan agar selamat sampai dengan izin Allah.

Dari daerah kami yang saya pasti ada empat orang yang berjaya ditawarkan dalam jurusan Pengajian Islam di UNIZA. Kepada mereka berempat diucapkan dan didoakan semoga mendapat pendidikan agama yang terbaik di Universiti Sultan Zainal Abidin ini. 

Perasaan sedih kini terasa apabila meninggalkan anak di Terengganu, inshaAllah ada rezeki datang melawat lagi Terengganu yang unik dengan keindahan persekitaran dan reka bentuk bangunan. Kagum dengan suasana Terengganu yang kaya dengan budi bahasa dan unik nya melekat dalam ukiran bangunan yang menarik dan penuh keseniaan. Baiklah..hendak balik kampung ke Keningau. Terengganu teruja hendak datang lagi ke wilayahmu. Assalamualaikum.

Kamu lihat gambar kenangan kami di UNIZA Terengganu. Bye!












Catat Ulasan

6 Ulasan

  1. Tahniah buat cikgu, mama & anakanda..

    Kiranya dekat juga dgn abangnya di IIUM Kuantan.. hari minggu boleh berjumpa..

    BalasPadam
  2. selamat belajar kpd anakanda abg etuza. semoga menjadi anak yg soleh gitu...

    BalasPadam
  3. Tahniah.. Selamat belajar di Unisza

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.