Selamat Tinggal 2017 Siri 1

Selamat Tinggal 2017

Asalamualaikum & Selamat Sejahtera semua.

Trad mark Etuza, jadi habit GOOD tu..

Tirai 2017 semakin dekat ke arah terakhir dalam melayarkan panji-panjinya, kerana  tahun 2018 bakal menjelang dan layar 2018 akan dipasang bermula 01 jan 2018 atau dalam kiraan countdown detik tengah malam menjelang 1 Jan 2018.  Banyak kenangan demi kenangan yang kita semua rekodkan dalam wilayah atau dalam kehidupan sepanjang  tahun 2017. Semua dalam berbagai ragam dan berbagai situasi. Kenangan yang banyak di  era 2017 akan menjadi satu Sejarah yang tidak akan dilupakan. 

Hasil carian imej untuk banner 2017

Sebagai bloggers pastinya akan ada catatan kenangan tahun 2017 yang di lakar dalam blog kesayangan masing-masing.  Suatu masa catatan kenangan itu akan menjadi ingatan yang  abadi. Bagi yang bukan blogger pasti kenangan 2017 telah diset dalam minda atau setidaknya dicatat dalam buku dairi masing-masing.  Kenangan 2017 itu umpama rantai kehidupan, di mana  kenangan itu  terjadi merangkumi peristiwa bersama keluarga, sanak saudara dan bersama teman-teman disekeliling anda. Jejak kenangan itu akhirnya menjadi satu  tenda ingatan di tahun 2017. 

Hasil carian imej untuk banner 2017Apa yang mampu kita lakukan ialah mengucapkan SELAMAT TINGGAL tahun 2017, dan selamat datang tahun baru 2018. Pada awal tahun 2017 banyak perancangan kita, azam kita yang hendak dicapai pada tahun 2017. Apakah azam dan impian itu telah tercapai atau tidak. Inilah detiknya kita mengimbas kembali semua sejarah lalu di tahun 2017. Sekiranya masih terdapat azam belum tercapai,  letak semula impian itu di tahun 2018. Sandarkan impian pada tahun 2018 agar tercapai semua yang dicita-citakan. 

                                                                                                                        imej 2017   hasil carian di Google ( terlma kasih Google )                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

Catat Ulasan

5 Ulasan

  1. cepat sungguh masa berlalu. salam tahun baru in advance

    BalasPadam
  2. Semoga 2018 ini semakin baik untuk kita...

    BalasPadam
  3. Semoga tahun 2018 membawa kejayaan yg lebih baik dan berkat buat kita semua... aamiin :)

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.