Resensi Paparan Halaman Blog

Resensi Paparan Halaman Blog 
Asalamualaikum Dan Selamat Sejahtera.
Apa lagi ? Dah jauh malam masih ada Entri dia ni...☺☺
16 Dis 2017, 8 ulasan
48
30
16 Dis 2017, 3 ulasan
28
21
11 Dis 2017, 4 ulasan
17
10
21 Dis 2014, 38 ulasan
9
8
14 Sep 2016, 5 ulasan
6
6
Analisis Blogspot Blog Etuza Dalam Akaun Blogsport

Biasanya paparan halaman dan Entri meletup di laman Etuza adalah tentang Entri Etuza mengenai IBU DUIT DALAM DOMPET & KUIH SAKOI MAMA. Lebih kurang itulah tajuk entri Etuza. Etuza perhati tajuk entri itu dalam kedudukan HIGHER..huuu meletop sepanjang tahun dalam blog ini. Sebab itulah terpanggil hendak kongsikan analisa paparan halaman blog Etuza hari ini. Nampak kan berubah kini menggantikan kedudukan dua entri lama ( tidak lapok malah segar di medan sosial maya ) yang Etuza nyatakan itu.

Enteri Etuza hal ibu duit dalam dompet tu sebenarnya bukan melambangkan kita akan kaya raya, tetapi sekadar kita ikut petua orang tua-tua. Dan ramai yang melakukannya tanpa memikirkan ada kepercayaan lain selain ALLAH. Rezeki kena korek kena cari dan kena gali dalam landasan dan cara yang benar. Hendak ada kelebihan teruskan usaha apa sahaja asal tidak mendatangkan kemudaratan orang lain. InshaAllah kita masing-masing ada cara dan jalan yang Allah tunjukkan untuk mendapatkan rezeki yang halal toyibah.

Kepada pembaca maya, alhamdulillah dengan entri baru Etuza sebanyak 10 entri itu dapatlah anda membaca pengetahuan dan ilmu baru di laman Etuza. Ternyata entri hal ibu duit itu lenyap hari ini. Etuza merasakan sesuatu pada Entri itu, iaitu ramai antara kita sebenarnya membutukan kewangan. Sebab itu mereka klik entri hal ibu duit yang sekadar petua orang tua mungkin dijadikan panduan dan motivasi mencari kewangan. Jika diikuti pun andai tiada usaha dan usaha tidak akan bertambah pun wang anda dalam dompet. Rahsia kejayaan adalah ada dalam diri kita iaitu berani berusaha dan yakin usaha mencari rezeki itu diredahi oleh Allah tanpa jemu dan putus asa. InshaAllah rezeki akan mencurah tanpa henti. Fikir2 kan ya.


Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. Petua orang tua, arwah emakpun pernah bagitau hal yang sama..

    Terpulanglah kepada individu nak amalkan @ tak?

    BalasPadam
  2. GV setuju Mr Etuza. Usaha tangga kejayaan. Actually GV baru tahu pasal ibu duit tu. huhu.

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.