Ucapan Syabas & Tahniah Kepada Semua Calon UPSR 2017

Ucapan Syabas & Tahniah Kepada Semua Calon UPSR 2017
Asalamualaikum & Salam Sejahtera.

Terjawab lah sudah teka teki hari ini, iaitu keputusan peperiksaan UPSR telah diketahui okeh setiap warga sekolah masing-masing. Di sekolah Etuza seperti tahun lalu hanya meraikan kejayaan murid UPSR seperti biasa dengan menjemput semua naik ke pentas untuk menerima SIJIL penghargaan tamat tahun 6 2017 dan memberikan tropi kepada tiga pelajar UPSR yang mendapat terbaik dari yang semua yang terbaik. Etuza difahamkan keputusan UPSR di sekolah Etuza membanggakan. Apapun analisis akan diketahui esok atas arahan PPD Keningau.

Keputusan UPSR 2017 dipanggil sebagai PelaopranPentaksiran Sekolah Rendah. Secara keseluruhan, keputusan UPSR tahun ini lebih berbentuk   REPORT CARD yang merangkumi 4 pentaksiran iaitu Pentaksiran Bilik Darjah, Pentaksiran Aktiviti Jasmani, Sukan dan Kokurikulum, Pentaksiran Psikomotor serta Keputusan Peperiksaan UPSR. ( 40% Penilaian Sekolah dan 60 % Peperiksaan ). Sekali lagi tahniah & syabas kepada semua penerima keputusan UPSR 2017di seluruh negara Malaysia.

Tarian sambut tamu hari ini 23 Nov 2017
Semua pelajar UPSR menerima SIJIL Penghargaan tamat belajar tahun 6 2017


Photoghapy Aliya hari ini..

Tiga pelajar penerima tropi dan sijil penghargaan dari sekolah Etuza.

Catat Ulasan

4 Ulasan

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.