Milik Siapakah Nanti ?

Milik Siapakah Nanti ?
Gambar sekadar menghiasi blog.

Asalamualaikum & Salam Sejahtera.

Apa khabar? Malam semakin larut, sebentar lagi menjelang pagi esok, sebelum itu Etuza hendak updatedkan blog. Agar kelihatan segar dengan nafas baru atau segar dengan persembahan maya di udara maya.


Rasanya ramai blogger di Malaysia ada membuat amalan memberi di dalam blog mereka. Seperti membuat atau melaksanakan Giveaway, Peraduan dan sebagainya. Bagi Etuza amalan itu adalah cara bloggers memberi kepada yang berhak diberi atau bersedekah kepada mereka yang mahu menerima dari yang memberi. Sebenarnya usaha atau amalan memberi dalam blog itu adalah atas keikhlasan dari blogger tertentu. Dan blog Etuza ada sesekali hendak memberi, cuma jika ada usaha hendak memberi KEBIASAANNYA ada syarat yang hendak dicapai. Berfikir sendiri kadang mencari siapa sebenarnya yang mahu diberi. Bukan di paksa bukan memaksa, tetapi Etuza percaya ada nanti yang akhirnya mahu menyahut cabaran.

Baiklah " Setakat ini belum ada yang berusaha melaksanakan SYARAT yang digariskan" Menjatuhnkan komentar itu perkara yang paling asas memang ramai yang telah lakukannya. Dengan itu terungkaplah tema entry kali ini iaitu " MILIK SIAPAKAH NANTI?
Selamat mencuba nasib anda.

Catat Ulasan

10 Ulasan

  1. 452 telah seminggu tidak berganjak..alamak..siapa nak follow lagi ni ..

    BalasPadam
  2. Ha3.. Aura berblog tak sama dengan dulu Cikgu, sekarang ni suam2 kuku..

    Ramai yg aktif berblog dulu makin suram kini.. termasuklah saya, jarang2 bw kecuali beberapa blog yg ada dlm list saya.

    BalasPadam
  3. Tak apa Umi..pada saya medan blog amat disukai berbanding medan lain..dalam blog dapat menzahirkan apa dalam hati..ilmu boleh dibaca dengan lebih di manfaatkan oleh ramai pembaca..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sbnrny skrg ni x seronok berblog, lappy semua anak bawa bljr..

      Kena lain ni..

      Padam
  4. Salam singgah simi cikgu....sekarang tak aktif sangat berblog sebab nya line ternet ni kadang bikin hilang mood untuk berblogwalking...

    BalasPadam
  5. Salam singgah simi cikgu....sekarang tak aktif sangat berblog sebab nya line ternet ni kadang bikin hilang mood untuk berblogwalking...

    BalasPadam
  6. Etuza.. mana butang follower nya? Yg Ada cuma g+ saja. Cuba tgk

    BalasPadam
  7. Zumal pun dah lama tak buat giveaway..

    BalasPadam
  8. kalau ada idea, ruang dan peluang teruslah menulis.
    Tapi jangan sampai mengganggu tugas2 hakiki seharian kita.

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.