Meriahnya Majlis Perkahwinan Dengan Alunan Lagu-Lagu Indah

Meriahnya Majlis Perkahwinan Dengan Alunan Lagu-Lagu Indah


Meriahnya Majlis Perkahwinan Dengan Alunan Lagu-Lagu Indah

Aryanti Mohd Khairil ( Anak sepupu Etuza ) dan pasangannya.
pada 21 hb Okt 2017

Asalamualaikum & Salam Sejahtera.

Line agak lancar, updated satu hutang Etuza sebelum lama tersimpan artikal ini. Majlis perkahwinan anak saudara sepupu Etuza yang berlangsung pada 21 hb Ok 2017. Memang meriah sekali dengan kehadiran tetamu dari jauh dan dekat. Alunan lagu-lagu indah bagaikan menggamit memori. Rupanya ramai berbakat di desa Etuza dalam bidang nyanyian, hanya mereka sahaja yang merasa selesa menyanyi menghibur di kampung sahaja dan tidak mara ke bakat besar untuk serlahkan bakat menyanyi.

Dari segi juadah hummm!! usah cakap semuanya lazat sekali. Rugi tidak hadir menyerikan majlis sebegini, apatah lagi jika diundang oleh tuan rumah. Tahniah kepada Aryanti dan pasangannya  semoga mereka bahagia selamanya. 

Berkahwin dalam usia muda dalam lingkungan 21 sesuatu yang hebat dan sebagai wanita dikira sudah amat sesuai mendirikan rumahtangga. Jika wanita berkerjaya dan telah mendapat seru atau jodoh inilah masanya boleh menamatkan zaman bujang dari membazirkan masa. Kata orang wanita berkahwin di usia muda seawal 20an adalah rezeki yang teraggung dari Allah. Baiklah ada beberapa gambar kenangan Etuza sila lah lihat walaupun hanya di desa sahaja. Alhamdulillah.

 Saudara mara Etuza dari jauh dan dekat sempat bergambar bersama.
Semua tersenyum gembira meraikan hari bahagia Aryanti 

Keluarga pihak pengantin lelaki dari Kampung Menawo, Keningau
Mama bergambar bersama beramah mesra dengan pihak keluarga mempelai ini..

Gambar bersama pasangan baru 2 bulan kahwin. Sharil Abidin
dan pasangannya seorang cikgu. Sharil Abidin merupakan bekas murid Etuza.
Bangga dengan dia hormat dan mesra orangnya..

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

11 ulasan

Warga Sabah suaranya memang sedap Cikgu.

selamat pengantin baru =)

Salam cikgu .....
Seronok bila dapat meraikan pengantin baru ye cikgu sambil sambil memenuhi undangan ....Teringin jugak nak tau menu kenduri kawen org Sabah...

Selamat pengantin baru cantik Dan ensem pengantin

Selamat Pengantin Baru :)

alamak iy kah Umi..ala sya tak boleh nyanyi..boleh mendengar ja hiburkan halwa telinga..lagu ni nasihat kalau kita hayati kan..hehehe

At Tramizi teriam kasih dtang sini ya.
Blogger Hainom..iya..makan pun seronok..tapi makan kena hati2 jalan hati2 buru2 tumpah kena baju orang di majlis kawin

tahniah buat pasangan pengantin baru

www.maisarahsidi.com

lagu dan muzik berpisah tiada di majlis keraian.Selamat pengatin baru kepada mempelai..moga kekal ke jannah

Tahniah buat kedua mempelai.
Smoga kekal bahagia selama2nya

Tahniah buat pasangan pengantin..dah jumpa tulang rusuk kiri 😬 semoga hidup bahagia selamanya aminnn

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ceritaku (468) Ucapan (461) Agama (425) Berita (395) Dunia Blog (349) Promosi. (334) Doa (333) Info Lelaki (303) Tips Blog (278) Pengalaman (257) Anak (248) Pendidikan (230) Nasihat (223) Kasih sayang (214) Rasa Bahagia (189) Berita Keningau (188) Hadiah (168) Pelancongan (157) Alam Semulajadi (138) Gambar (131) Ekonomi (118) Sejarah (115) Segmen (112) Keluarga (111) Blog (85) kesihatan (81) Tentang lelaki (75) Isu Semasa (59) Cinta (57) Tumbuhan (55) Rumah tangga (53) Motivasi (50) Bunga (48) Resipi (43) Nilai Moral (39) Cari Makan (38) Percutian (38) Budaya (36) Award (32) Herba (32) Masyarakat (32) Promosi Nuffnang (30) Haiwan (29) Sahabat Blog (29) Sajak (29) Harijadi (28) Kucing (24) Perkahwinan (23) Artis (20) Rasullah SAW (20) Seni (19) Sukan (19) Tips (19) Sekolah (18) Makanan (17) Iklan (14) Lanskap (12) Petua (10) Kalender (9) Majlis Kahwin (9) Bulat (8) Elken (8) Lirik Lagu (8) Hari Jumaat (7) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Anak Buah (4) Grafik (4) Restoran (4) Tazkirah (4) Hari Raya (3) Jantung (3) Pertunangan (3) Takziah (3) Banjir (2) Buah (2) Tahun Baru (2) BRIM (1) Cuaca (1) Teknologi (1) Tutorial (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger