Kini Tiba Masa Lebih Mesra Maya

Kini Tiba Masa Lebih Mesra Maya
Asalamualaikum Semua..
Istemewa dari Etuza - Sekadar Hiasan Blog. Terima kasih jika
ada pembaca maya melihat Etuza membaca ceritara Etuza.

Hari ini 24 Nov 2017, hari yang dinantikan oleh jutaan rakyat di Malaysia baik seorang guru, murid atau ibubapa di mana juga berada. Kegembiraan kali ini agak berlainan, kerana terasa ada rasa bahagia yang amat memberi makna dalam hidup ini.

Baiklah elok tidak berteka teki lagi. Hari ini hari terakhir persekolahan sesi 2017. Bermakna bermula percutian dengan tidak lagi kejar masa setiap pagi untuk bergerak di tempat kerja atau ke sekolah bagi anak-anak yang masih di alam persekolahan.

Etuza saat ini terfikir inilah masanya detik waktu untuk LEBIH MESRA MAYA nanti, kerana sebagai blogger pastinya suka apabila ada kesempatan lebih lama bersantai dengan tertib dan berdisiplin di alam maya. Boleh lah menjadi frog yang sangat ceria dan aktif melontarkan informasi di laman, selain dapat berkenalan ramai bloggers baru di Malaysia ini. 

Apabila lebih mesra maya maka kita akan dikenali, ramai kawan atau sahabat maya dan kehadiran kita menjadi kerinduan blogger lain hadir menyerikan laman mereka. Marilah sedikit manfaatkan masa cuti di blog. Tetapi penuhkan dahulu kerja-kerja sebenar yang menunggu anda selesaikannya. Bukan masa yang menunggu kita tetapi kita yang mengejar masa. SELAMAT BERCUTI-CUTI MALAYSIA.

Catat Ulasan

6 Ulasan

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.