Debaran 1 Malaysia Hari Ini

Debaran 1 Malaysia Hari Ini
 Salam Sejahtera
Aliya mendapat tropi TOKOH NILAM sekolahnya pada 22 Nov 2017

Hari ini 23 Nov 2017 ( Rabu ) seperti yang dijanjikan akan dikeluarkan serentak 1 Negara keputusan UPSR tahun 2017. Pasti ibubapa seperti Etuza merasa ada debaran di sudut hati. Bagaimana keputusan anak bongsu dan bagaimana juga keputusan kawan-kawan dia. 

Di laman sosial seperti di whatsupp laman FB dan blog ada informasi menyatakan usah raikan secara terbuka keputusan murid yang mencapai tahap cemerlang seperti mengadakan majlis besar-besaran untuk membanggakan murid tersebut sedang ada murid lain yang kurang berjaya atau dengan kata lain ada murid yang mendapat keputusan  UPSR sederhana atau sebaliknya.

Sebagai ibubapa pasti gembira bila keputusan anak cemerlang dan harapan itu memang diimpikan oleh mereka. Untuk anak Etuza, Etuza redha dengan apa keputusan yang dia perolehi. Hanya apabila sudah mengetahui keputusan nanti diharap peristiwa jam 10 pagi hari ini di mana menentukan apa bentuk keputusan anak Etuza, Etuza harap anak Etuza jadikan keputusan itu sebagai pemangkin kejayaan di masa akan datang. Ya Allah semoga ada khabar gembira nanti untuk kami semua rakyat Malaysia yang menanti keputusan UPSR anak-anak.

Semoga ada kegembiraan untuk kita semua hari ini.

Catat Ulasan

8 Ulasan

  1. Semoga Aliya dapat keputusan cemerlang ..Insyaallah..aamin aamin

    BalasPadam
  2. Wahhhhh Tahniah Aliya.. terbaik kamu..

    W/pun Cikgu belum umumkan tapi saya sudah rasa kegembiraan puteri bongsu yang comel ini.

    BalasPadam
  3. MOGA ANAK CIKGU SUKSES CEMERLANG UPSR

    BalasPadam
  4. Comey2 anak cikgu, mcm ayah Dan ibunya, hehe..

    Tentu alya suksess tu, in shaa Allah.

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.