Blogger Malaysia Terkenal

 Blogger Malaysia Terkenal   

Asalamualaikum & Salam Sejahtera.

Sebagai blogger kita hendaklah ada sedikit kemahiran melihat siapakah pengunjung utama blog kita di persada maya. Kita harus lihat data seperti grafik pengunjung mingguan, bulanan dan setiap masa pastinya perkara asas yang kita harus peduli.

Blog ini sebagai medan penulisan kita, mungkin bukan 100% memberi kepuasan kerana kita harus ada had dan batas tatasusila dalam penulisan. Justru itu kita sentiasa berwaspada dari menyakiti dan mengkritik individu tanpa disedari atau secara terbuka. Sikap blogger harus jujur, dan bertanggungjawab serta rajin updatedkan blog dengan cara sendiri.

Berbalik kepada tajuk, ha ini lah dia blogger TERKENAL dalam blog Etuza. Dua blogger yang amat Etuza kagum dan sangat BERTERIMA KASIH kepada dua blogger ini kerana mereka berdua ini lah pemilik klik blog Etuza yang paling tinggi. Mereka menyumbang TRAFIK kepada graf peningkatan blog Etuza di persada maya. Baiklah klik lah blog ini. Lihat dan kenali mereka serta FOLLOW mereka ini. Jangan lupa tau..
SINI Klik

UMI klik SINI

Catat Ulasan

10 Ulasan

  1. Biasa-biasa saja ba cikgu etuza :)

    BalasPadam
  2. Ha3.. suam2 kukupun dapat anugerah blogger terkenal, malunya saya Cikgu..

    BalasPadam
  3. Apa yg pasti, blog cikgu ada dalam list saya, mudahlah saya bw bila ada entri baru..

    BalasPadam
  4. Blogger Saf, SP, Umi dan MKL..terima kasih sokongan anda ya

    BalasPadam
  5. Memang patut pun mereka dihargai sebab kadang kadang melalui blog mereka jugaklah pembaca dtg ke blog kita dan menyumbamgkan pageview yg banyak.
    Tahniah cikgu kerana menghargai sahabat sahabat alamaya jugak

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.