Bila Line Tak Lancar

Bila Line Tak Lancar

Asalamualaikum & Salam Sejahtera.

Bila line tidak lancar apa perasaan anda? Bab line tidak lancar inilah keadaan atau situasi membunuh semangat sebenarnya untuk meneruskan karya berblog. Segalanya menjadi tidak selesai, sekejap keluar dainosor tu,  kuat sangat lah mengacau dainosor yang tidak diundang. 

Bila line tidak lancar semua tidak menjadi. Klik ruangan imej gambar  hendak muatkan gambar penyeri laman, wadui..tak muncul-muncul. Jika loading masih boleh tunggu ini langsung paparan tidak ada. Sedih lah macam gini kan kan kan!!.

Etuza suka drop komen, kononnya hendak beramah mesra, lantak lah jika tidak di sambut kometar Etuza yang penting sudah singgah blog kegemaran sudah singgah blog terkenal, tetapi line tidak lancar tidak ada paparan ruangan komen..ada dinosor menganggu..alahai begini lah rupanya orang kampung. Terima saja lah hakikat, sabar saja lah harap awal pagi esok lancar lah line di area Etuza nanti. 

Bukan apa di tempat Etuza dari petang seawal jam 2 petang hujan hingga maghrib dan ke malam ni. Hujan ja..buat apa masa hujan, macam best saja layan blog hendak membaca, sayang sekali line tak sudi. Cuba-cuba updated blog tidak bergambar. boleh lah ..rasa tidak happy saja lah. Ok bye.

Catat Ulasan

3 Ulasan

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.