Followers Segar Kembali. Terima Kasih Google

Followers Segar Kembali. Terima Kasih Google
Gembira bila angka 502 telah berlalu..

Asalamualaikum Semua.

Bersua kembali di arena blog. Hari ini selasa 31 Nov 2017 hari yang indah dan ceria. Sesuai dengan perasaan gembira dan riang sekali melihat sesuatu yang jelas dalam laman blog kita semua. Semalam dan pagi hari ini dalam kesempatan Etuza klik laman Etuza, terasa sangat gembira bila melihat ruangan FOLLOWERS kelihatan kembali segar dengan memperlihatkan ramai imej FOLLOWERS blog kita masing-masing. Kenapa dan mengapa agaknya lama menapak angka 502 tempoh hari. Bukan di laman Etuza sahaja tetapi juga di laman blog kawan blogger lain. Jawapan yang paling jelas ialah kemungkinan capaian line di tempat Etuza hari itu tidak lancar atau perlahan  dan capaian amatlah lemah. Maka itu sebab angka 502 keluar sebagai isyarat kepada kita.

Selain Etuza blogger hebat yang kita boleh katakan sebagai OTAI BLOG WANITA  Mia Liana juga ada memperihalkan tentang angka 502 dalam blog dia. Alhamdulillah kerana kini sudah selesai dan kita dapat tarik  nafas lega kerana telah berakhir serangan angka 502 yang tidak sedap dipandang di dalam blog. Boleh lah lagi cari folloer lain, bestnya. 

Dengan kembalinya ruangan followers itu tiba-tiba ternampak imej blogger hebat dari Keningau iaitu Blogger CalrasePatrick yang dalam gambar ini. Etuza rasa hendak kongsikan imej sahabat blogger ini kerana gembira melihat RUANGAN FOLLOWERS kembali segar. Dengan itu Etuza ucapkan TERIMA KASIH kepada GOOGLE yang perihatin dengan keperluan dan kehendak semua bloggers dalam menampilkan laman blog mereka dengan menarik sekali. Sekali lagi TERIMA KASIH GOOGLE. 

Dan satu lagi Etuza hendak cakap iaitu walaupun ledakan alat komunikasi sosial maya yang ada berbagai seperti Face Book, Tweeter, Instgram , What supp  dan lain-lain, Etuza tetap pertahankan minat mendalam sebagai blogger yang beroperasi secara sederhana. Medan blog sesungguhnya mempunyai keistemewaannya yang tersendiri. Hidup Bloggers di mana jua berada teruskan usaha anda updatedkan blog anda.
Blogger Hebat Dari Sook, Keningau. Calrase Patrick.
Apa khabar? Di mana kini anda belajar ?



Catat Ulasan

16 Ulasan

  1. salam cikgu.. saya singgah mkn tengahhari kat sini..

    awal2 tgk widget follower ni mmg frust jgklah.. sekali terus saya delete je.. hihihih.. dah blh ltk balik pasni.. :D

    BalasPadam
  2. Semangat sikit bila tengok followers dekat blog...semoga terus sukses dalam berbloggin ya =)

    BalasPadam
  3. Susah kalau tak ada widget tu, saya follow latest entri melalui widget ni lah..

    BalasPadam
  4. YELA CIKGU ETUZA BLOG KAK PUN LAMA HLG WAJAH FOLLOWERS..HARINI BARU NMPK SEMULA

    BalasPadam
  5. Wasalam IKY ..tulah hari tu pening tenok asyik 502..line rasanya seluruh dunia tak power

    BalasPadam
  6. Sebab tu saya happy nampak hari ni followers tu Atrmizi..
    Blogger Pi memang lama tu erro 502

    BalasPadam
  7. N Azlan , Umi ya ..pening dan buat malas kat blog line tak power. Bila nampak wedgit tu betul naik semanagat gembira napak followers hehe

    BalasPadam
  8. teruskan berblogging. mmg semangat bila tngok follower kita kan.

    BalasPadam
  9. Virus yeh cikgu....tak lama dulu rasanya pernah menyerang jugak. Nasib segalanya dah kembali pulih. Alhamdulillah

    BalasPadam
  10. Keep it up blogging.. followers as a supporter sgt membantu.. at least kita tahu ada org nk tahu cerita kita seterusnya..

    BalasPadam
  11. Woww..bilangan follower dah makin bertambah ye..tahniah

    BalasPadam
  12. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    Giaonhan247 chuyên dịch vụ vận chuyển hàng đi mỹ cũng như dịch vụ ship hàng mỹ từ dịch vụ nhận mua hộ hàng mỹ từ trang ebay vn cùng với dịch vụ mua hàng amazon về VN uy tín, giá rẻ.

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.