Tools Di Blog Etuza Sila Ikut Arahan Baru Jelas

Tools Di Blog Etuza Sila Ikut Arahan Baru Jelas

Selalu kecik saja Imej ini. Kali ini bagi besar 
special untuk Sabahan Bloggers dan pembaca sekalian.

Bertemu kembali di udara maya, selepas bersahur dan solat subuh on komputer dan mengelidah online maya. Pasti menjadi sajian bacaan kini ialah tentang kawan-kawan bloggers Sabahan group yang semakin menyinar di persada maya. Huuuu!!! bangga sekali rasanya amat bahagia dapat kesempatan bersama ramai Bloggers dari serata Sabah.

 Sabahan BloggersBila klik terbaru Sabahan Bloggers menerusi laman utamanya blog Etuza kini dalam senarai list. Nampak semakin bertambah ke anggka 31 bloggers yang tersenarai dan harap lagi bertambah dari masa ke semasa sebagaimana harapan penggubal pencetus Sabahan Bloggers ini iaitu Blogger Rahmad Pulak, Eca Dwinky Asha dan Unni Anje. Klik ya blog mereka ini. Nampak mereka begitu berusaha dengan gigih. Dan sebagai penggiat seni blog dan blogger Sabah pastilah Etuza menyokong sepenuhnya usaha mereka ini. Kita niatkan untuk lagi menambahkan rakan bloggers Sabahan dan mengeratkan siraturrahim sesama bloggers tanpa mengira anutan agama, suku bangsa dan tanah kelahiran. Ha banggalah dengan TEAM SABAHAN BLOGGERS. Kini dalam blog Etuza. Dengan itu Etuza nak ucapkan WELCOME ha;;;berbunga-bunga lagi imej Etuza bagi kepada anda semua. Hidup Bloggers dari Sabah.Tagline yang menarik iaitu DI BAWAH BAYU KAMI BERSATU,  bloggers dari Sabah kena ingat tagline ini. Manalah tahu ada keperluannyakan.

Keduanya Etuza bersyukur sangat kepadaNya atas kesempatan menyertai team Bloggers Sabah. Semoga team bloggers Sabah ini dari masa ke semasa akan ada kemajuan dan kejayaan, Nanum harus di ingat pada niat apa dan kehendak apa. Kita mahukan kerjasama padu, sokongan sesama dan hasrat yang sama dalam menuju keredahaanNya. InshaAllah.Mari tadahkan tangan untuk berdoa syukur kepadaNya, semoga di mana juga bloggers Sabah berada diberi Rahmat & rahman yang Esa. Aamiin.

Tools Di Blog Etuza Sila Ikut Arahan Baru Jelas

Entri ini sebenarnya hendak memberi panduan kepada anda semua bagaimana hendak klik TOOLS yang ada dalam paparan blog Etuza. Terutamanya tentang klik Himpunan Sabahan Bloggers. Jika sudah temui laman Etuza pastikan laman Etuza yang ada Pesona Etuza Warna-Warna Kehidupan, klik pada KLIK SABAHAN BLOGGERS yang ada di tepi kanan blog ini maka akan terpapar laman Sabahan Bloggers kemudian klik pada SENARAI bloglist, di sinilah himpunan bloggers sabah DI BAWAH BAYU KAMI BERSATU. Klik lah satu persatu dan follow blog yang ada dan mulakan interaksi yang sihat. Selamat membaca dan jangan lupa kepada Sabahan Bloggers updatekan blog dengan apa juga ceritara yang mampu memberi ilmu kepada pembaca. 
Kata orang-orang beriman SAMPAIKAN ILMU WALAU SEPATAH & DAN SENYUMLAH KERANA SEBUAH UKIRAN SENYUMAN ADALAH SEDEKAH TERMUDAH DARI ANDA. Salam Ramadhan.



Catat Ulasan

10 Ulasan

  1. salam ramadhan etuza..semoga komuniti semakin segar

    BalasPadam
  2. Mrs V dan Anum terima kasih ya

    BalasPadam
  3. Wah Tahniah himpunkan sabahan blogger. Johor blogger Ada x?

    BalasPadam
  4. Allahmdulilah... tharu sgt dengan ucapan abg etuza ni... In shaa Allah komunit kita terus maju...

    BalasPadam
  5. btw kalau abg etuza free boleh la join group wasap sabahan blogger senang nk follow aktiviti..

    BalasPadam
  6. blogger sabahan aktif terbitkn entry menarik

    BalasPadam
  7. Tahniah cg.
    Semoga blogger Sabahan terus aktif

    BalasPadam
  8. holaaa ^^ sabahan blogger is here ^^

    BalasPadam
  9. Assalammualaikum tuan, semoga terus memberi sokongan kepada Sabahan Blogger

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.