Belajar Sesuatu Dapat Ilmu Baru

Belajar Sesuatu Dapat Ilmu Baru
 Asalamualaikum..Apa Khabar ? Semoga ceria hari Ahad 

Kata orang kalau tidak pelajari tidak akan tahu.
Sudah pelajari amalkan dan manfaatkan. Begitulah hendaknya.

Instagram kini wujud di laman blog Etuza. Instagram ini bagi Etuza agak simple kerana hanya paparan gambar atau imej anda sahaja kemudian kita letak lah ayat-ayat power anda dalam paparan gambar. Sesuaikan kata-kata anda dengan gambar imej anda atau sebaliknya pasti ramai yang suka tengok.

Menurut Etuza, lagi ramai mengikuti instagram kita maka akan merai jutaan yang suka. Imej anda kena elok, jangan letak tidak senonoh. Etika menggunakan sosial maya kena disiplin tinggi. Kena kuat iman kerana segalannya dihujung jari anda. Ingat mohon kita semua tidak aibkan diri sendiri dan aib kan orang lain.

Menariknya Instgram begitu mudah diurus dan update kan. Terserah anda apa juga gambar yang anda rasa hendak share dengan masyarakat. Nasihat Etuza letaklah gambar atau imej yang indah mata memandang, segar mata memandang dan kita dapat hidayah keinsafan sebagai bonus apabila kata-kata indah anda di instagram.Setakat ini ada 6 imej Etuza dalam instagram.Sudilah klik ya.https://web.stagram.com/etuza_greenhand Klik SINI Instagram Etuza

Instagram  media yang sudah lama, tetapi baru bagi Etuza kerana berkat belajar sendiri maka wujud kini instagram Etuza dalam blog. Kepada rakan blogger lain, sudilah follow instagram Etuza _Greenhand milik Etuza. Inilah hasilnya bila belajar sendiri dapat sesuatu yang baru dan applikasikan pula. Bestnya ada instagram.
 Salah satu imej Etuza di Instagram
Ukiran Kasih Sayang.Selamat Berpuasa Di Bulan Ramadhan.Puasa mendidik agar selalu BERSABAR.

Catat Ulasan

11 Ulasan

  1. betul tu
    .imej yang baik2 melambangkan peribadi yg baik-baik

    BalasPadam
  2. Tahniah.
    Perkembangan yang positif.

    BalasPadam
  3. selamat berpuasa....cikgu etuza...nanti saya cari di instagram

    BalasPadam
  4. done follow abg etuza!!! hihihihi

    BalasPadam
  5. Alhamdulillah saya juga dapat belajar di sini. Salam Ramadhan cikgu...

    BalasPadam
  6. Alhamdulillah skrg ada instagram yg membenarkan kita berkongsi foto2 yg menarik dgn rakan2. abe kie pun ada akaun IG iaitu 'abamkie'.

    BTW, abe kie sdg anjurkan GA skrg. Jika sudi jemputlah join sama. Mana tahu dpt duit raya nanti! TQ.

    http://www.zukidin.com/2017/06/duit-raya-giveaway-by-abam-kie-and-pals.html

    BalasPadam
  7. Suka ayat etika guna media sosial kena disiplin tinggi, ni sgt betul. Lebih2 lg zaman viral yg tgh hot sekarang ni kn cikgu. Btw nti follow instagram

    BalasPadam
  8. salam kenal tuan.. instagram ni sekarang dah jadi mcm media social yang lain... penuh dengan iklan.

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.