Makan Malam Di Hotel Juta ( Persaraan Wajib Pn. Mariana Apok )

Makan Malam Di Hotel Juta ( Persaraan Wajib Pn. Mariana Apok )
Asalamualaikum & Salam Sejahtera 
Tarikh 21 April 2017 adalah tarikh persaraan wajib Cg. Mariana Apok sebagai Guru Pemulihan Khas di SK.Penagatan, Keningau. Majlis rasmi yang gilang gemilang dan penuh ceria diadakan di Kokoroi Hotel Juta Keningau. Semua warga guru staf dan ada beberapa ibubapa datang bersama meraikan persaraan wajib Cg. Mariana Apok.

Sebagai rakan setugas selama 17 tahun Cg. Mariana Apok berkhidmat di sekolah yang sama pastinya terlalu banyak kenangan dan pengalaman ditimba bersama. Memang Cg. Mariana Apok seorang guru yang tegas dan mengambil berat tentang kemajuan dan prestasi akademik murid - murid sekolah.Jasa bakti Cg. Mariana Apok kini dalam dakapan kenangan yang abadi hingga bila-bila.

Etuza mengambil kesempatan menghulur hadiah seikhlas hati. Ramai rakan lain juga turut memberikan hadiah istemewa kepada Cg.Mariana Apok. Untuk cerita lanjut akan ada catatan susulan dalam Sejarah atau pengalaman Cg. Mariana Apok dalam blog ini. Harap akan ada kesempatan yang terluang dapat Etuza abadikan sesuatu buat bacaan kita tentang guru bersara ini.




Gambar-gambar berbahasa kenangan  yang abadi.

Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. wowwwwwwwwww Nur Aliya Adibah hampir sama tinggi dengan mama..

    BalasPadam
  2. WAH MERIAH MJLISNYA MOGA CIKGU MARIANA NIKMATI PERSARAANYA DGN GEMBIRA

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.