Rezeki Azharina Juara Gegar Vaganza 3 2016

Rezeki Azharina Juara Geger Vaganza 3 2016

Juara  GV 3 Azharina..
Asalamualaikum wbt. 

Terasa hendak updatedkan blog selepas melihat keputusan Konset Akhir Gegar Vaganza 3 2016 di Astro sebentar tadi.Memang Etuza salah seorang penonton yang tidak lepas menyaksikan rancangan yang sangat hebat ini, di mana Nabil dan Jihan Muse mengacarakan serta mereka berdua membuat rancangan ini lebih menarik dengan lawak mereka bersama.

Keputusan penuh ini bagi Etuza merupakan keputusan yang tepat dan muktamad. Kombinasi dari 4 juri hebat serta menggabungkan undian penonton maka Juara GV 3 2016 adalah milik dan hak Azharina. Artis dari kelahiran Negeri Sabah. Tahniah dan syabas Azahrina. Katanya kemenangan ini adalah rezeki anak dia dan seterusnya Azhrina ucap kan syukur alhamdulillah selain ucapkan terima kasih kepada peminatnya ( terima kasih malaikatku )




Kejayaan Azharina itu membawa pulang hadiah kemenangan berupa wang tunai sebanyak RM100,000 bersama rakaman lagu ‘single’, sebidang lot banglo dan percutian ke Itali. Siti Sarah pula sebagai naib juara tetap gembira dengan hadiah wang tunai RM50,000.
Lontaran Vokal Azharina memang besar dan mantap

Baiklah keputusan penuh Konset Akhir Gegar Vaganza 3 2016 adalah seperti berikut.

Johan : Azharina
Naib Johan : Siti Sarah
Ketiga : Zarul
Keempat : Ameng
Kelima : Intan Sarafina
Keenam : Gmie

Berakhirlah hiburan Gegar Vaganza untuk sesi 2016. Mungkinkah 2017 akan ada lagi, kita tunggu siapa seterusnya peserta artis pilihan Astro. Tunggu.

Catat Ulasan

10 Ulasan

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.