Grafik Mencanak Tinggi Kenapa Ya..

Grafik Mencanak Tinggi Kenapa Ya..

Imej tahun 2005,hiasan cuma di blog kesayangan ini..
Usah terpedaya..
Asalamaualiakum wbt..

Tiap kali online log in ke akaun blog ini terasa tertanya kenapa begitu tinggi grafik blog ini, walau jarang diupdated dengan entri menarik atau informasi semasa yang semestinya dilakukan oleh seorang blogger tegar.Blog ini sekadar mewarnakan industri blog maya dan sebagai satu platform untuk meletak dan menyimpan kenangan atau sejarah hidup lebih kepada bentuk peribadi tetapi di kongsi dengan ikhlas kepada pembaca maya yang dihargai.

Wah! betul mencanak grafik...tinggi melambung datang pelawat ke laman Etuza. Hari-hari angka ribuan datang membaca atau sekadar klik sahaja. Terserah pembaca buat apa yang penting klik mereka menyumbang grafik mencanak dalam blog ini.Tidak seperti selalu yang hanya angka lebih 500 klik dalam statistik grafik. Etuza hendak ucapkan terima kasih kepada artis AZHARINA AZHAR juara gegar vaganza 3 kerana menerusi paparan Etuza tentang artis Azharina maka kesan hingga kini klik laman Etuza mencanak tinggi sekali berbanding sebelum ini. 

Blogger sampingan seperti Etuza bukan hendak meriak hendak kan peminat banyak-banyak hendak datang membaca. Sebab paparan informasi sangat cetek dalam blog ini. Mungkin tindakan Etuza ini sebagai langkah berhati-hati dari tohmahan lantaran paparan blog amat buruk. Alhamdulillah blog ini diterima ramai terutama rakan blog terbaik seperti Blogger Umi, Kak Parida, Blogger Abam K, Safirul dan lain-lain yang datang ke laman Etuza.

Mencanak grafik ada kalanya memberikan kita rasa gembira. Dengan itu kepada PEMBACA setia blog Etuza TERIMA KASIH ya datang lagi tau. Dan kesan dari klik yang mencanak ini, Etuza telah didatangi oleh seorang blogger dari Keningau. Tempat daerah Etuza sendiri. Blogger dari Keningau itu ialah blogger aliami dahlia. Jika hendak tahu paparan blog aliahmi dahlia sila saja klik link tersebut. Selamat membaca dan janalah paparan grafik blog anda hingga mencecah RIBUAN KLIK.Kita sama-sama blogger bloleh melakukannya. You Can Do It.

Catat Ulasan

10 Ulasan

  1. Wahhhh tahniah Cikgu.. walaupun suam2 kuku (betul erkkkkk peribahasa ini?) trafik tetap trafik..

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah..syukur...tahniah ya Cikgu Etuza :)

    BalasPadam
  3. TAHNIAH CIKGU TRAFIK BLOG MENINGKAT MMG MENYUKAKAN HATI BLOGGER...MCM KITA

    BalasPadam
  4. ALHMDULILLAH... walapun hanya sekadar mewarnakan industri blog tapi ia memberi makna kepada pmbaca :P Etuza antara blogger yang hebat sama mcm blog kak parida, abam k dan safirul:P teruskn mnulis.. sntisa mnnti entry etuza

    BalasPadam
  5. Terima kasih semua yg drop komen membiba

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.