Bunga Kertas Idaman Kini Dimiliki

Bunga Kertas Idaman Kini Dimiliki

Bunga Kertas Idaman Kini Dimiliki

Bunga kertas sanggul Fatimah warna pink kini di miliki...

Asalamualaikum semua.

Gembiranya kerana koleksi bunga kertas di taman Etuza kini bertambah lagi dengan kejayaan Etuza menemui bunga kertas yang di gelar Bunga Kertas Sanggul Fatimah ini. Kini terdapat 4 jenis bunga kertas Sanggul Fatimah di laman Etuza. Antaranya bunga warna merah, putih, oren ( seakan pink belacan) dan warna pink seperti di atas ( gambar). Cantik bunga kertas jenis ini gebu sekali tau!.

Bunga ini dalam pasu Etuza beli dalam harga RM20.00 sahaja. Sudah berbunga dan kelihatan subur. Suatu masa Etuza akan benihkan ranting-ranting apabila agak membesar dari ini. Siapa nak minta nanti boleh lah Etuza beri. Tak sabar hendak cantas ranting hendak banyakkan baka bunga kertas sanggul Fatimah ini.Nampaknya belum mengizinkan untuk di canguk. Kena cari ranting bunga kertas lain untuk dicangkuk hari ini. Salam maal hijrah kepada seluruh rakyat Malaysia.

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

6 ulasan

salam 1 muharam utk keluarga cikgu

hendak minta, tapi jauh pula nak ke Sabah..hehe. cantik bunga kertas ni Cikgu Etuza.namanya pun unik

nnti boleh pos kat semenanjung cg?? hihihihihihih.. :D

Wkmsalam.
Memang cantik bunga kertas tu.
Salam Maal Hijrah dan selamat bercuti.

Nanti nak tanam sekitar ofis la

Cantiknya bunga2 kertas tu

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (436) Ceritaku (421) Berita (381) Agama (371) Dunia Blog (327) Promosi. (301) Doa (297) Info Lelaki (267) Tips Blog (265) Pengalaman (235) Anak (214) Nasihat (205) Pendidikan (205) Kasih sayang (184) Rasa Bahagia (183) Berita Keningau (176) Hadiah (152) Pelancongan (133) Alam Semulajadi (122) Gambar (121) Sejarah (106) Ekonomi (102) Segmen (101) Keluarga (89) Tentang lelaki (72) kesihatan (70) Blog (64) Isu Semasa (57) Cinta (55) Rumah tangga (52) Tumbuhan (51) Bunga (43) Resipi (41) Cari Makan (37) Motivasi (36) Nilai Moral (34) Budaya (31) Award (30) Herba (29) Percutian (29) Sajak (28) Sahabat Blog (27) Harijadi (25) Masyarakat (25) Haiwan (22) Perkahwinan (21) Kucing (20) Promosi Nuffnang (20) Rasullah SAW (20) Seni (19) Tips (19) Artis (17) Sukan (17) Sekolah (11) Petua (10) Iklan (9) Kalender (9) Bulat (8) Lanskap (8) Majlis Kahwin (8) Hari Jumaat (7) Lirik Lagu (7) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Elken (4) Anak Buah (3) Grafik (3) Jantung (3) Makanan (3) Pertunangan (3) Banjir (2) Buah (2) Hari Raya (2) Takziah (2) Restoran (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger