Awesome Majlis Perkahwinan

Awesome Majlis Perkahwinan 


Asalamualaikum .

Kami berada di majlis perkahwinan anak lelaki Madam Beatrice Marcus di Dewan Masyarakat Keningau pada hari sabtu yang lalu. Memang meriah perkahwinan mereka. Ramai yang datang, persembanhan gong dan persembahan nyanyian secara terbuka.

Tepat jam 5.00 petang kedua mempelai dengan memakai pakaian tradisional Kadazan Dusun Sabah, tiba di dalam dewan menuju ke meja juadah pengantin makan bersama kekuarga pihak lelaki dan pihak perempuan.

Dalam menjamu selera ramai tetamu datang mengambil gambar kenangan bersama kedua mempelai. Dan tidak terkecuali Etuza dan isteri. Gambar bersama sebagai kenangan dan kami tidak lupa menghulur hadiah kepada pasangan pengantin yang sepadan. Diucapkan semoga bahagia hendaknya hingga ke anak cucu pasangan ini. Tahniah dan jadilah pemimpin keluarga yang Sakinah.




Catat Ulasan

5 Ulasan

  1. CANTIKNYA PASANGAN MEMPELAI DGN PAKAIAN BUDAYA..TAHNIAH HAPPY WEDDING DAY

    BalasPadam
  2. Tahniah kepada pasangan pengantin.
    Suka kalau ada wedding camni sebab boleh bergambar kat pelamin.
    Hehehe suka je nak menyibuk ^)^

    BalasPadam
  3. Hensemnya Cikgu dan Anggunnya Mama, pasangan 2 sejoli, moga kekal bahgia hingga ke akhirnya, aamiin..... (lari dari rajuk erkkkkkkkkkkkkkk)

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.