UTC 1 Malaysia Di Keningau Giat Disiapkan

UTC Di Keningau Giat Disiapkan

UTC Pusat Tranformasi Bandar di Keningau.

Asalamualaikum dan salam sejahtera.

Syukur ke hadratNya, berpeluang untuk mengupdated blog malam ini. Dan kali ini pengisian adalah tentang UTC 1 Malaysia Pusat Tranformasi Bandar yang begitu drastik pembinaan yang bagaikan sekelip mata kini tersergam indah di Keningau, di tepi jalan bersetentang dengan Hotel Juta Keningau.

Kombinasi penggunaan warna, seperti biasa imej 1 Malaysia iaitu putih, biru dan merah.Kelihatan sangat cantik dan unik dengan degsin rekabentuk yang memang hebat.Jurutera yang merancang susun atur bentuk UTC 1 Malaysia ini memang insan yang hebat dan berjaya serta perlu diberi pujian.

Kepada warga Keningau, inilah fenomena terbaru selain telah siap satu mini pentas depan Padang Bandar, Keningau yang sinonim juga dengan gelaran  Padang Masjid Keningau. Marilah bersyukur dengan adanya bangunan kerajaan ini. Pastinya sebagai satu tempat peluang pekerjaan nanti. Terima kasih kerana adakan bangunan UTC 1 Malaysia di Keningau tahun 2016.


Lihat lebih jelas..memang cantik.tegap bergaya di Keningau.




Catat Ulasan

5 Ulasan

  1. Hebat..syukur kepada Allah nikmat kemajuan ini

    BalasPadam
  2. Mudahlah nanti bila dah ada UTC kan..semuanya dalam 1 bangunan..

    BalasPadam
  3. Wkmsalam.
    Syukur dengan pembangunan yang dilimpahkan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kena bersyukur ..terima kasih WP selalu singgah di blog Etuza

      Padam
  4. E japahary..pastinya di manfaatkan...

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.