Tidak Ada Sesiapa Tolak Rezeki

Tidak Ada Sesiapa yang Tolak Rezeki 
Pinjam Imej Dari Blogger Yumida
 Asalamualaikum...

Khamis 15hb Sept 2016, awal pagi Etuza sudah bersiaran di online maya. Pastinya solat kena tunaikan dengan segera. Anda bagaimana! sudah bangun ke belum. Segera lah bangun ya. insa Allah segar tubuh badan. 

Cerita Etuza kali ini, berkaitan NUFFNANG...terima kasih banyak-banyak kepada syarikat pengiklan yang terkenal Nuffnang, kerana memberi kesempatan Etuza tunaikan rezeki Etuza menerusi akaun Nuffnang Etuza di blog ini. Tidak ada sesiapa  tolak rezeki jika ada yang memberi. Sebabnya semua itu jerih payah, titik peluh, perah minda untuk updatedkan blog dari masa ke semasa. Bukan banyak pun tetapi Etuza pertama kali mendapat cash out dari Nuffnang. Wah! malu menyatakan ini tetapi JUJUR Etuza sangat gembira dan bersyukur.

Kepada teman blogger lain, tahniah ya kerana rai banyak-banyak rezeki dari Nuffnang. Apa rahsia mereka begitu murah rezeki. Teringin juga hendak minta tips atau cara sebenar mereka rai rezeki di blog. Seperti Blogger Yumida dan blogger hebat dari Sarawak Dunia Cik Akak ( Klik ) kita yang setiap bulan mendapat banyak rezeki dari Nuffnang.Ala bagi lah tips ya.Apapun tips mereka itu cukup mudah tetapi untuk merai jutaan atau ribuan klik blog kita itu lah yang amat payah. Mungkin paparan blog kita ni bukan menarik perhatian awam.
         
Imej dipinjam dari blogger hebat..
Banyaklah item atau perkara yang Etuza tidak berapa faham hal-hal Nuffnang. Apa sebenar entri yang Nuffnang sukai juga baru Etuza nak cari. Segalanya belum terlambat. Nuffnang yang baik, yang bijak yang hot ....Insha Allah kalau ada rezeki tidak siapa yang tolak ya. Sekali lagi TERIMA KASIH NUFFNANG.

Catat Ulasan

7 Ulasan

  1. alhamdulillah...Mv pun masih ada rezeki dengan nuffnang..walaupun x sebanyak mana...

    BalasPadam
  2. Ya MV tetap bersyukur mana yang ada..siapa yang bagi kan

    BalasPadam
  3. Ya MV tetap bersyukur mana yang ada..siapa yang bagi kan

    BalasPadam
  4. Ya MV tetap bersyukur mana yang ada..siapa yang bagi kan

    BalasPadam
  5. Wkmsalam.
    Tahniah.
    Semoga bertambah2 rezeki.

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.