Terima Kasih

Terima Kasih 

Lihat informasi yang berguna untuk orang awam..

Salam sejahtera.

Bersiaran lagi di alam maya yang mengujakan ini. Dengan tujuan hendak update blog setelah di siang hari tidak ada entri yang baru. Beginilah keadaannya apabila di hadapan kita banyak kerja-kerja yang perlu diselesaikan. Blog kemudian di tadbir pun lebih baik kerana kita akan lebih fokus.

Beralih kepada banner di atas atau imej dalam blog Etuza kali ini. Di harap perokok tegar baik yang lelaki atau wanita, mohon usah salah sangka dan mentafsir negatif terhadap Etuza. Tujuan entri ini, ialah Etuza hendak ucapkan terima kasih kepada sesiapa  perokok yang bijak, perokok yang tahu menghargai udara sekitar atau sekeliking mereka. Mereka begitu hormat kepada insan yang ada di sekeliling. 

Tabiat merokok memang sesuatu yang sukar dibendung, sebaik seseorang individu mengamalkan sikap merokok. Mereka ada antaranya yang cukup memahami akibat merokok, tetapi masih  lagi terus amalkan merokok. Apa yang Etuza hendak utarakan ialah bangga dan berterima kasih kepada orang yang merokok tetapi mereka amat menghormati orang awam dengan tidak sesuka hati merokok di mana jua berada. 

Terima kasih kepada perokok yang memahami banner atau informasi larangan merokok di pejabat, di restoran atau di hospital demi mengelakkan kerosakan kepada udara segar di sekitar permis tertentu. Terima kasih kerana memahami udara yang segar yang  mampu membantu memanjangkan hayat hidup tiap individu. 

Kepada perokok ini pesan Etuza " Merokoklah di tempat yang anda dikatakan sebagai perokok yang bijak dan berakal " 

Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. Menjadi tugas guru untuk mengingatkan murid2nya tentang kebaikan tidak merokok.

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.