Kunjungilah Sceret Recipe

Kunjungilah Sceret Recipe

 Asalamualaikum semua.


Hari ini Etuza berada di Kota Kinabalu urusan keluarga, Pada awal pagi sekitar jam 4.00 pagi hari ini, kami bergegas ke KKIA Kota Kinabalu, untuk menghantar anak sulung Etuza flight pada jam 5.55 pagi ke KKLIA. Semoga selamat mendarat di negara para ambia.


Sebaik selesai menghantar, kami yang tinggal terus balik ke penginapan. Perancangan awal pagi hendak ke Center Point kerana hendak membeli buku cerita untuk buah tangan balik ke rumah di Keningau.

Kami sempat berkunjung juga ke Sceret Recipe, sebuah restoran bertemakan makanan moden dan minuman yang berbagai rasa. Memang lazat dan pelayan tidak sombong.Mereka melayan kami dengan baik dan ramah tamah.

Apabila berkunjung ke sini, kita akan dipersilakan untuk duduk tempat yang menarik sekali, Etuza memang berhasrat hendak ceriakan anak-anak agar mereka merasa dihargai. Makanan yang lazat dan berkhasiat serta dijamin bersih amat penting untuk kesihatan. Sesekali ke restoran yang berkualiti, biar sesekali bayar mahal sebagai tanda kita memberi sokongan kepada restoran tempatan di negara Malaysia.


Catat Ulasan

7 Ulasan

  1. saya sesekali layan jugak SR ni..kalau selalu mau pokai dek harganya..

    BalasPadam
  2. pernah mkn sekali je kat sini..sedap gak harga pun boleh tahan la

    BalasPadam
  3. untungnya bro dapat singgah di Secret resipe...molek sangat tu.

    BalasPadam
  4. Biasa ke secret recipe kalau nk celebrate birthday family member.seronok sebab ayah akan belanja sorang sepotong kek.kek boleh pilih ikut selera masing2

    BalasPadam
  5. Biasa ke secret recipe kalau nk celebrate birthday family member.seronok sebab ayah akan belanja sorang sepotong kek.kek boleh pilih ikut selera masing2

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.