Kedai Bunir Textile Hot

Kedai Bunir Textile Hot Sekarang Di Keningau.

Suasana di luar Kedai Bunir Textile dikeremuni pelanggan kemarin..

Salam Sejahtera Semua

Mendengar teman-teman riuh menyatakan Kedai Kain Bunir Textile sedang rancak membuka kedai dengan menjual kain ela pada harga murah semurah RM4.50 sahaja pasti sesiapa mendengar pasti tertarik hendak ke kedai Bunir di Keningau.

Terkejut juga dengan harga murah yang dipromosikan, wah amat murah satu meter kain ela dengan harga RM 4.50 sen sahaja. Rugi jika individu yang tinggal sekitar Keningau tidak datang membeli, setidak-tidaknya dapat menjimatkan kos membeli kain yang sama warna di musim hari raya. Boleh beli sedia untuk tujuan buat baju hari raya 2017. Cari dan cari warna yang sesuai di hati dapatlah Etuza dan mama memilih satu warna kain ela yang berkenan di hati. Nanti Etuza letak gambar dalam blog. Warna lembut dan pastilah pilihan mama. Sebanyak 36 meter dengan harga semuanya RM 162.00. Murahnya. 

Kedai Bunir Textile benar-benar hot sekarang. Siapa yang tidak membeli rugi sebab promosi jualan itu menurut tuan kedai sehingga stok habis walaupun tarikh akhir 20 Oktober 2016 tetapi jika awal habis stok maka awal lah habis jualan promosi jualan murah ini katanya.

Datanglah ke Kedai kain Bunir ibu-ibu, bapa-bapa adau kakak-kakak dan adik-adik, boleh pilih mana satu yang menarik untuk diri dan seisi keluarga.

Catat Ulasan

3 Ulasan

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.