Hadiah Luar Biasa

Hadiah Luar Biasa 
Buku Himpunan Sajak Penulis &
CD Bacaan Quraan & Terjemahan sekali 
dari Blogger hebat Paridah Ishak

Asalamualaikum & Salam sehati sejiwa..

Bersyukur ke hadratNya kerana kita masih dapat kalungan nafas pada hari ini. Semoga apa juga program kehidupan dapat kita laksanakan termasuk mentadbir blog kita masing-masing.Dalam keadaan agak tergesa-gesa, Etuza hendak juga selesaikan hutang ini.Umpama hutang bagi Etuza kerana dalam kalbu ini, harus di zahirkan dalam blog satu penghargaan istemewa kepada BLOGGER KAK PARIDAH ISHAK.Seorang penggiat blog yang aktif dan berkarisma.Tabah dan mempunyai iltizam sentiasa berusaha. Kemahuann nya jelas ining menyampaikan motivasi dan nasihat serta ilmu dalam blog Karyaku Paridah Ishak.

Inilah dia( Gambar atas ) hadiah yang dihantar oleh blogger wanita ini kepada Etuza. Sudah lama sebenarnya tetapi selalunya tidak singgah ke Pejabat Pos untuk kutip surat yang ada dalam peti. Selalunya terlupa singgah.  Kali ini dengan keadaan hendak ke tempat kerja, kena juga selesaikan entry khas ini dalam blog Etuza, kerana terasa tidak boleh di lengahkan. Orang memberi kita hargai. CD Quraan & Terjemahan sekali juga disertakan. Setiap hari kedengaran di kereta apabila Etuza pasang melalui CD dalam kereta Etuza. Tiada lagi hendak diucapkan selain TERIMA KASIH YA KAK PARIDAH ISHAK.Inilah nikmat bersahabat maya melalui blog. Jika anda ingin kenali blogger yang luar biasa ini klik lah blog kak Paridah Ishak SINI ya.Banyak informasi pelbagai dalam blog hebat ini.

Catat Ulasan

6 Ulasan

  1. TERIMA KASIH BANYAK CIKGU ETUZA TERHARU KAK MEMBACA N3 YG SGT BERMAKNA INI...HADIAH KAK XSEBERAPA NILAINYA...TKSH MENYUKAINYA.

    BalasPadam
  2. wahhhh.. terbaik lah... alhamdulillah...

    psssttt... Terima kasih sudi join Segmen Nak URL Blog #25

    Senarai peserta telah di update di http://www.mialiana.com/2016/09/senarai-url-blog-25.html

    Semoga berjaya... (^_^)

    - Mia Liana -

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.