Popular Post ( Sentiasa di Kedudukan Atas )

Asalamualaikum..
Etuza memohon maaf andai entri RAHSIA DISEBALIK IBU DUIT...mengakibatkan timbulnya perasangka yang tidak baik dikalangan pembaca blog Etuza. Sesungguhnya infor ini sekadar berkongsi apa yang baik, bukan ada tujuan hendak memesongkan akidah dan keyakinan terhadap kerahmatan dan kekuasan Allah..sesungguhnya rezeki dan apa juga yang kita ada adalah datangnya dari kasih sayang Allah kepada hambaNya.Rezeki kita pasti ada atas dasar kuatnya usaha kita semua...
 Klik ini andai anda ingin membacanya SINI 

MAAFILAH INSAN YANG MEMOHON MAAF KEPADA ANDA ( SEDANGKAN ALLAH MAHA MENGAMPUNI MAHA MENYAYANGI & MENGASIHANI.

Jika sesuatu perkara itu kita tidak putar belitkan maka baiklah jadinya. Sebaliknya jika kita bersangka baik maka baiklah jadinya. kepada yang membaca entri ini...minta lah agar dapat berfikir secara positif. Mohon maaf, Etuza sungguh2 memohon maaf jika kenyataan ini masih tidak berjaya membawa anda kembali ke pemikiran yang normal. Ya betul rezeki tidak pernah akan ada kepada kita andai tiada usaha. Usaha dan berdoa kepadaNya yakni Allah. Mintalah kepada Allah apa juga rezeki dalam bentuk apa juga, kerana Dia lah Allah yang maha memberi atas segala sesuatu. Moga sedikit infor ini dapat difahami dengan jelas.

Salam kemerdekaan  Klik SINI, SINI dan SINI. ( Bersihkan hati kita bersama ke arah kehidupan yang damai) Merdekakanlah hati kita dari pemikiran negatif. Bersangka baiklah agar hidup bertambah baik. Amiin ya rabbal alamin.
Etuza.

Catat Ulasan

12 Ulasan

  1. Balasan
    1. tepat sekali saudara bersangka baik maka baiklah

      Padam
  2. lama tak singgah ke sini cikgu Etuza, teruskan berkongsi yang baik2 semoga bermanfaat buat insan lain, in shaa allah ")

    BalasPadam
  3. begitulah hendaknya harapan kita ,opga infor blog ada manfaat kpada pembaca maya

    BalasPadam
  4. saya baca pun bestla..nak cuba juga nie

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum. Selamat maju jaya di dalam GA Mialiana ini. Jika sudi, jemputlah join GA abam kie n kawan2 pula. Terima kasih banyak2.

    http://www.zukidin.com/2016/08/book-giveaway-by-abam-kie-and-friends.html

    BalasPadam
  6. setuju...cikgu etuza...semuanya atas rahmat dan kasih sayang Allah...tetapi perlu usaha...

    BalasPadam
  7. Kongsi yang baik untuk semua...cikgu etuza

    BalasPadam
  8. Terpulanglah kpd persepsi masing2 kan...moga fikir jernih

    BalasPadam
  9. Bergantung kepada niat kita, asalkan tidak lari dr landasan sebenar

    BalasPadam
  10. lebih baik bersangka baik..JM pun pernah dgr pasal ibu duit ni

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.