Kreatif Sempena Majlis Raya Terbuka Pejabat Pelajaran Daerah Keningau 2016

Kreatif  Sempena Majlis Raya Terbuka Pejabat Pelajaran Daerah Keningau 2016

Kad Raya Terbuka PPD Keningau 2016.

Asalamualaikum..salam sejahtera semuanya.

Kreatif..ya kreatif apabila melihat kad ucapan Selamat Hari Raya ini. Ini adalah karya cipta teman guru-guru wanita di sekolah Etuza apabila sekolah Etuza dipelawa oleh PPD Keningau untuk menghias pentas  Majlis  Dewan Terbuka Hari Raya anjuran PPD Keningau tahun 2016 di SRJK YUK Yen, Keningau. Pada Etuza gubahan ini cantik, kreatif ada nilai menghargai sesama. Tahniah kepada yang mereka cipta kad ucapan berbentuk tulisan ini. Syabas dan tahniah.

Catat Ulasan

10 Ulasan

  1. Selamat Hari Raya Aidilfitri Cikgu Etuza...maaf lama tak singgah sini. Ampun dan maaf sekiranya ada salah dan silap sepanjang berkenalan

    BalasPadam
  2. Suka tengok hiasan bunga bunga tu cikgu...cute :)

    BalasPadam
  3. Kerja2 macam ni bagi kpd cikgu2 wanita memang sesuai.
    Cantik dan kreatif.

    BalasPadam
  4. WAH KREATIF KAD UCAPANNYA TU...KALAU DH TERIMA KIRIMAN KAK BERITAHU YA...KAK KIRIM VIA POS BIASA JE.

    BalasPadam
  5. Wah.....mmg kreatif staf staf yg membuat kad Raya terbuka tu Cikgu

    BalasPadam
  6. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    BalasPadam
  7. Cantik dan kreatifnya... salam ceria Aidilfitri dan maaf zahir batin buat cikgu Etuza sekeluarga di penghujung syawal ini... :) :)

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.