Mari Doakan Kebahagiaan Stacy & Akim. Selamat Pengantin Baru Pasangan Bahagia Ini.

 Mari Doakan Kebahagiaan Stacy & Akim.
 Selamat Pengantin Baru Pasangan Bahagia Ini.
Lihat mereka amat bahagia..Selamat Pengantin Baru Buat Artis AF Ini.

Asalamualaikum & Salam Sejahtera.

Gambar Sweet Majlis Pernikahan Akim Dan Stacy
Alhamdulilah Akim Dan Ummu Shaikhah (stacy) Telah Pun Sah Bergelar suami Isteri  Pada Jam 10.15 pagi tadi Di  di Hotel Shangri-La, Tanjung Aru, Kota Kinabalu, Sabah dengan dua kali lafaz.
Mula Berkenalan Sejak Tahun 2009 Akhirnyaa 5 Febuary  2016 Telah menjadi Saksi Cinta Mereka Apabila disatukan Dalam Majlis Yang  Serba Indah, Majlis Turut Dimeriahkan Oleh rakan Artis Dan Ahli Keluarga
 Klik SINI Blog Asal Infor Perkahwinan Akim & Stacy Di Sabah.

Nasihat Ikhlas Etuza Buat Akim & Stacy.

Alhamdulillah syukur kehadratNya kerana kini benar-benar artis AF dari Sabah yang amat terkenal Stacy dan Akim kini sah telah di nikahkan. Rasanya satu kegembiraan rakyat Sabah kerana Stacy kini telah sempurna menjadi isteri Akim.

Selain itu Stacy telah terlebih dahulu memeluk agama Islam tanpa ada paksaan tetapi atas dasar ikhlas dengan agama Islam yakni agama Islam. Semoga niat suci Stacy ini mendapat berkahNya. Inilah antara berkahnya kehidupan Stacy telah memiliki seorang suami yang pada Etuza seorang artis yang baik, jujur dan setia seperti Akim. Secara ikhlas Etuza sekeluarga amat berharap mereka dapat ke jinjang pelamin. Alhamdulillah Allah tunaikan hasrat Akim dan itu adalah anugerah bagi Stacy dan keluarganya.

Kepada Akim, jadi lah suami yang baik ya.Jagailah isteri anda iaitu Stacy. Sesungguhnya sebagai suami, kitalah pelindung dan pembimbing kepada isteri kita. Hadapilah alam rumahtangga dengan penuh kesyukuran dan ingat rumahtangga ini banyak ranjau dan onak. Tetapi Akim sebaik ingat Allah dan doakan yang terbaik pasti Allah selamatkan rumah tangga sesiapa sahaja. Akim binalah mahligai indah dan semoga dikurniakan anak yang comel macam Akim dan Stacy ya. Semoga berbahagia selamanya buat pasangan pengantin baru Akim dan Stacy.

Catat Ulasan

19 Ulasan

  1. ASSALAM DIDOAKAN PASANGAN PENGANTIN AKIM DAN STACY KEKAL BRBHGIA SELAMANYA TABAH MENGHADAPI PANCAROBA ALAM RUMAHTANGGA.

    BalasPadam
  2. Kepada kedua mempelai semoga menjadi keluarga yang sakinah, mawadah dan warohmah, di berikan anak yang soleh dan solehah...aaamiiin
    Selamat ya

    BalasPadam
  3. tahniah buat diorg berdua... smoga masjid yg mereka bina berkekalan hingga ke jannah.. :D

    BalasPadam
  4. Alhamdulilah ramai mendoakan mereka berdua.Amin

    BalasPadam
  5. alhamdulillah syukur..suka tengok mereka ni cikgu..

    BalasPadam
  6. Akhirnya bersatu juga mereka, moga bahagia selamanya...

    BalasPadam
  7. seronok sangat tengok orang naik pelamin..semoga pasangan mempelai ini kekal hingga ke Jannah

    BalasPadam
  8. Suka tengok mereka berdua....sweet je

    BalasPadam
  9. Semoga pasangan ini bahagia hingga ke akhir hayat. Amiin

    BalasPadam
  10. semoga kekal sampai jannah...amiin

    BalasPadam
  11. Akhir....tahniah buat pasangan comel nie..hihi

    BalasPadam
  12. Selamat Pengantin Baru baru buat kedua mempelai

    BalasPadam
  13. syukur..tahniah buat mereka berdua

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.