Ucapan Selamat Hari Ulang tahun Kelahiran Pada 11 Jan 2016

Ucapan Selamat Hari Ulang tahun Kelahiran Pada 11 Jan 2016

\
Asalamualaikum semua, teman maya Etuza.

Hari ini 11 Jan 2016. Ya Allah..bertambah usia ku hari ini, dan hari ini pemula titian usia yang seterusnya. Semuanya ini adalah anugerahMu juga kepada ku dan teman lain insan lain hambaMu yang lain yang lahir pada 11 Januari. Perasaan Etuza amat gembira sekali apa bila Engkau Ya Allah mulakan usia baru Etuza ini.

Bila ingat kini usia ku bertambah, Etuza lihat sekujur tubuh ini. Pada semua yang ada, yang sebenarnya Engkau Ya Allah yang beri, yang meletakkan diri Etuza seumpama ini. Alhamdulillah segala bentuk sifat tiada cacat celanya,Syukur ke hadratMu ya Allah. Alhamdulillah. 

Segala yang Etuza ada ini, hanyalah pinjaman sementara. Sedangkan yang kekal itu milikMu juga. Segala yang ada ini akan berakhir juga akhirnya. Tiada yang perlu dibanggakan sangat, tetapi apa yang wajib di buat ialah MEMBESARKAN MU YA ALLAH, MEMUJIMU YA ALLAH, PUJI-PUJIAN KE ATASMU YA ALLAH, ALLAH YANG CIPTA SEGALA CEKARAWALA DAN ALAM BUANA INI.

Dalam usia ini, hanya ku mohon ya Allah " Sihatkan tubuh badanku, baiki pemikiran ku ya Allah, limpahkan rezeki kepadaku ya Allah...dan jauhi hambaMu ini dari menyakiti hati orang lain serta berikan kejayaan kepada anak-anak ku, agar kami dapat lagi memnyembahMu, memujiMu dan berzikir ke atasMu sebagai tanda kesyukuran kami kepadaMu atas kurniaanMu itu". Amin ya rabbal alamin. 

" SYUKUR KE HADRAT ALLAH ATAS PERTAMBAHAN USIA INI...TERIMA KASIH YA ALLAH YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYANG"

Terima kasih ucapan " SELAMAT HARI ULANG TAHUN KELAHIRAN INI"

KEK DAN JUADAH LAIN SEMPENA HARI ULANG TAHUN ETUZA.
ALHAMDULILLAH...

Catat Ulasan

11 Ulasan

  1. Hepy Bezday Cikgu.....moga usia yg bertambah ini dapat dimanfaatkan sebaiknya, moga cikgu dan family juga sentiasa dlm rahmat Allah. Wah....mcm mcm hidangan nampak!..... Semestinya isteri tercinta yg menyediakan kan cikgu!

    BalasPadam
  2. selamat hari lahir...semoga di murahkan rezeki dan di berikan kesihatan yang baik, serta di rahmati dan di berkati Allah SWT dalam apa jua tindakan.

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah....moga cikgu terus success sebagai khalifah Allah..suami dah ayah...guru...dan melangkah lebih jauh dalam dunia blogger ini...amin..

    BalasPadam
  4. selamat hari lahir http://impianacikyaanie.blogspot.my/2016/01/hutan-lipur-kawang-papar-sabah.html

    BalasPadam
  5. Syukur masih diberi peluang berblog lagi sehari kan cikgu etuza..:)

    BalasPadam
  6. Tahniah ya bro Etuza. Moga Allah swt berikan kita kekuatan untuk memberikan kebaikan kepada orang lain. Aminnn...

    BalasPadam
  7. Selamat hari lahir Etuza..semoga panjang umur dan sentiasa diberkati semua urusan..tarikh sama dengan Dato CT..hehe

    BalasPadam
  8. Alhamdulillah...semoga dikurniakan umur yang berkah, ilmu yang berkat dan rezeki yang berkat aminnn

    BalasPadam
  9. Syukur alhamdulillah...

    Pssst cikgu..beberapa tahun lafi jadilah atuk :-))

    BalasPadam
  10. Alhamdulillah.. selamat hari lahir cikgu.. semoga dipanjangkan usia serta diberkati Allah selalu..

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.