Tahniah Idola Masuk Final Gegar Vaganza 2 2015.

Tahniah Idola Masuk Final Gegar Vaganza 2 2015.

Tahniah Idola Masuk Final Gegar Vaganza 2 2015.

Asalamualaikum semua ..

Baru lepas menonton separuh akhir Gegar Vaganza, dengan keputusan muktamad enam peserta artis terkenal masuk atau mara ke peringkat akhir pentas Gegar Vaganza 2 2015. Keputusan menyebelahi artis wanita Siti Nurdiana, Nassier Wahab, Ezad Lazim, Achong, Haiza dan Farahdia.Nampaknya artis wanita azian Mazwan Sapuan tersingkir di minggu ke 8 malam ini. Bagaimana pun Azian Mazwan Sapuan telah membuat persembahan yang terbaik dan tidak mengecewakan penonton termasuk kami yang menonton di rumah.

Jangkaan Etuza Tepat 

Etuza awal-awal menjangkakan artis idola saya iaitu Nassier Wahab akan ke final pentas GV 2015. Selain menjangkakan Ezad Lazim dan Siti Nurdiana. Hebat mereka menyanyi. Kepada semua artis GV 2 2015, terima kasih menghiburkan kami di rumah. Sama-sama kita nantikan konset akhir GV 2 2015 minggu hadapan. 
Lihat gambar Artis GV 2 2015


Artis no 7 tersingkir..diucapkan tahniah
kepada yang berjaya ke final GV 2 2015
TAHNIAH Semua ..ikhlas di laman Blog Etuza



Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

18 ulasan

Idola tu wsjib masok final kan..hihi

semua peserta hebat2..sapa la jd juara kelak
suka kat nana

nana best malam td.. (1st time tgk). hii

Nassier best nyanyi semalam C A..yang lain juga hebat. Siapa menang tu rezeki diorang kita hanya tumpang ja melihatnya..tetapi yang pasti lagu mereka untuk kita

Betul tu Yum..tak apa biar siapa menang tu tetap semua pemenang di hati peminat..

Nassier dah ke final juga yang lain ..kena buat satu usaha yang bersungguh2 ke pentas hadapan..siap menang bagi Etuza lah tak kisah sangat, acara ini berlainan dengan acara realiti Akademy fantasia..kan

betul power dia nyanyi semalam..no 1 dapat lagu tu

CP sokong Nana kali ni..memang berbeza suara dia sekarang..

Cikgu, pic bawah sekali tu boleh masuk ke final juga k??

hahah peminat dan penyokong GA bagi tunjuk mika..saja tu Umi hehehe

typo lg, mohon cikgu edit: Tahnia = Tahniah.. maaf..

(x prlu terbitkan komen yg ni..)

Manalah tahu, saya terlepas pandang.. hi3

Nasir Wahab mmg sedap suara dia....mmg layak ke final pun.
Tp saya suka Nizam laksmana Cikgu...sayangnya dia dah tersingkir huhu

Okje, xmo masuk k pertandingan kilauan emas 2016, nnt kami support awak erkkkkk..

Tahniah cikgu..idola tak terkeluar

idola masuk final? JM tahu siapa heee

konset cam pelik je bunyi nye bukan concert ke

semua calon GV ni hebat..sukar nak judge siapa boleh jadi Juara

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (430) Ceritaku (417) Berita (380) Agama (363) Dunia Blog (326) Promosi. (300) Doa (292) Tips Blog (265) Info Lelaki (264) Pengalaman (234) Anak (210) Nasihat (205) Pendidikan (200) Rasa Bahagia (181) Kasih sayang (178) Berita Keningau (167) Hadiah (148) Pelancongan (129) Gambar (120) Alam Semulajadi (116) Ekonomi (102) Segmen (101) Sejarah (101) Keluarga (83) Tentang lelaki (72) kesihatan (70) Blog (62) Isu Semasa (57) Cinta (55) Rumah tangga (52) Tumbuhan (51) Bunga (42) Resipi (41) Cari Makan (37) Motivasi (35) Nilai Moral (34) Budaya (31) Award (30) Herba (29) Sajak (28) Sahabat Blog (27) Harijadi (25) Percutian (25) Masyarakat (22) Haiwan (21) Promosi Nuffnang (20) Rasullah SAW (20) Kucing (19) Perkahwinan (19) Tips (19) Seni (18) Artis (17) Sukan (17) Sekolah (11) Petua (10) Iklan (9) Kalender (9) Bulat (8) Majlis Kahwin (8) Lanskap (7) Lirik Lagu (7) Hari Jumaat (6) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Elken (4) Grafik (3) Jantung (3) Pertunangan (3) Anak Buah (2) Banjir (2) Buah (2) Takziah (2) Makanan (1) Restoran (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger