Sumbangan RM20,000 Kepada Kelab Media Di Sabah

Sumbangan RM20,000 Kepada Kelab Media Di Sabah

Salam Sejahtera semua, Kota Kinabalu: Menteri  Luar Datuk Seri Anifah Aman menyumbang sebanyak RM10,000 masing-masing kepada Persatuan Wartawan Sabah ( SJA) dan Persatuan Wartawan Kota Kinabalu ( KKJA).

Sumbangan itu adalah sebagai penghargaan terhadap peranan media dalam membuat liputan acara kementerian, kata Anifah Aman.

Dalam satu majlis makan malam bersama media Sabah sekitar awal Disember berkata amat gembira dengan liputan media terhadap apa juga acara kementerian. Anifah berkata media Sabah amat profesional dalam menjalankan tugas dan memastikan ketepatan fakta dalam liputan adalah keutamaan. Selain daripada itu liputan media Sabah itu sebenarnya merupakan hubungan perantara yang sangat tepat memberi maklumat dan hubungan kepada orang ramai. ( Sumbar Sabah Times bertarikh 7hb Disember 2015)

Soalan Cepu Emas : Blogger ni boleh kah dikatakan agen Media juga? Atau blogger ni merupakan penyebar media di laman sosial yang tidak perlu dihargai? Jika dapat ada ke sesiapa blogger di Sabah yang mahu tubuhkan Kelab Blogger Sabah? Mengarut pertanyaan kan...Best juga jika ada kelab Blogger Sabah. Baiklah ..lupakan, mari kita baca doa awal pagi di bawah ini.Terima kasih.


Catat Ulasan

8 Ulasan

  1. Mungkin Cikgu sebagai admin, boleh berpakat dengan blogger dari Sabah spt Carl dsb..

    BalasPadam
  2. Amin.. blogger juga boleh membantu..

    BalasPadam
  3. Sekarang banyak event yang memerlukan blogger. CP pun setiap minggu hadiri event di bawah Projek Blogger Utara. Kalau Etuza nak tubuhkan Kelab Blogger Sabah boleh je kita bertukar idea..CP akan terus support Etuza

    BalasPadam

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.