Siapa Paling Bergaya

Siapa Paling Bergaya

Siapa Paling Bergaya..
Sila Undi Saya  Tau!!
1. Melati ( Bijak tul tengok kamera Etuza )


2. Tiger ( Kesian mata dia memang begini masa tiba di rumah Etuzambuta sebelah.Kena sengat meredah hutan ke atau kena terjang orang  Etuza langsung tidak tahu)Tiger ni kuat tidur lah..

3. Moiza ( paling Etuza sayang..hadui moiza! comel tul awak ) Kakak kepada tiger baru lahir kena buang.Jadi buangan di rumah Etuza anak kucing berteduh..


4. Putih ( paling bijak tengok kamera.S
emua imej dia menjadi ...) bulu putih kelabu. M
ula-mula bagi nama kelabu asap..hahaha Aliya tak nak nama tu, 
jadi lah Putih

5. Moiza lagi..comel comel macam nak peluk lah Moiza...ini pose saya baru minum air kosong ja kah Bosku hehehe....

6. Perei dan Kandera ( mahu juga bertanding..mana boleh bosku.A
syik sayang moiza dan putih ja..) hehehe.Perai ni jantan humm!  
ganas sikit muka dia kan...Kandera dapat anugerah paling bijak tangkap si tikus

7. Putih bersihkan badan..seksi pula nampak Putih hehehehai putih2 comel tu dia...

8. Bulat ( pernah kan baca hal bulat..lahir tak berbulu.
Tidak cukup umur.Anak sulung Etuza yang di Mesir tu yang jaga 
pelihara bulat . Sihat ja bulat ni, tapi tak riang macam kucing lain 
ada kepelikan Etuza tentang bulat.Kucing lain berebut nak makan 
bulat tak kisah biar yang lain makan baru bulat pergi makan, 
ada juga kucing  macam gitu..hei.. Bulat lah tu..
Bulat ni pemalu lah tak mahu tengok kamera Etuza...

Sekian dahulu aksi-aksi kucing peliharaan kami. Keluarga Etuza sepakat bekerjasama memelihara anak-anak kucing ini hingga membesar. Mahu pukul takut..kucing ini makhlukMu juga ya Allah. Ha mana satu pose atau imej terbaik. Sudi bagi nombor.


Sekian:)

Share this:

Enter your email address to get update from Etuza.

15 ulasan

Sha vote for melati.. comel sangat..

Sebenarnya semua comel,bagi saya semua kucing comel tapi kalau kena buat pilihan yg no 5'tu paling comellll...

semuanya comel n pandai bergaya..banyak juga kucing peliharaan cikgu ya..

SEMUA BERGAYA COMEL!!!! <3

Tiger paling bergaya... mohon pinjam

cik akak tetap pilih tiger..hahaha...
tak habis2 cik akak dengan tiger nie kan

Susah nak vote..semuanya comel2 belaka...

7. Si Putih yang pandai menggoda haha

Assalammualaikum.. etuza,

comel nyer kucing-kucing etuza nie.. tak tahu nak pilih mana satu...

mselim3

Perai, maco gitu...

Alhamdulillah.. bagus cikgu memelihara kucing-kucing ini.. macam aiza tak dapat bela kucing sebab duduk rumah flat, setakat bagi makan kucing terbiar dekat luar rumah sahaja yang mampu.. semoga rezeki cikgu terus bertambah kerana menjaga mereka.. ;)

CP vote Moiza...

Astagfirullah ..banyaknya typo. Maaf sangat saya ni manusia tak sempurna. Akan diusahakan untuk baiki ejaan..malu

Asalamualaikum warahmatulahi wabarakatu.Zahirkan Kata Hati Anda. Kita Satu Blogger Malaysia. Saling Berinteraksi Mengambil Ilmu Dan Memanafaatkannya. Pasti Ada Hikmah Dalam Jalinan Ukuhuwa Ini.

Google+ Followers

Label

Ucapan (436) Ceritaku (421) Berita (381) Agama (371) Dunia Blog (327) Promosi. (301) Doa (296) Info Lelaki (267) Tips Blog (265) Pengalaman (235) Anak (213) Nasihat (205) Pendidikan (205) Kasih sayang (183) Rasa Bahagia (183) Berita Keningau (176) Hadiah (152) Pelancongan (132) Alam Semulajadi (121) Gambar (121) Sejarah (106) Ekonomi (102) Segmen (101) Keluarga (88) Tentang lelaki (72) kesihatan (70) Blog (64) Isu Semasa (57) Cinta (55) Rumah tangga (52) Tumbuhan (51) Bunga (43) Resipi (41) Cari Makan (37) Motivasi (36) Nilai Moral (34) Budaya (31) Award (30) Herba (29) Percutian (28) Sajak (28) Sahabat Blog (27) Harijadi (25) Masyarakat (25) Haiwan (22) Perkahwinan (21) Kucing (20) Promosi Nuffnang (20) Rasullah SAW (20) Seni (19) Tips (19) Artis (17) Sukan (17) Sekolah (11) Petua (10) Iklan (9) Kalender (9) Bulat (8) Lanskap (8) Majlis Kahwin (8) Hari Jumaat (7) Lirik Lagu (7) Kuiz (6) Politik (6) Ikan (5) Pantun Melayu (5) Elken (4) Anak Buah (3) Grafik (3) Jantung (3) Makanan (3) Pertunangan (3) Banjir (2) Buah (2) Hari Raya (2) Takziah (2) Restoran (1) a (1)
Copyright © 2015. ETUZA - All Rights Reserved
Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger